Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjernestøv

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

under dit indlæg kan du se der står 3 Amino karma point.

så man får bare lidt ekstra/færre af stjernerne

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 18:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok den havde jeg ikke lige drejet at stjerner har noget med karma at gøre.

At man det gør at nogle får højere jo flere stjerner man har.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 18:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, og apropos karma point, så har jeg opgivet at finde ud af, hvordan disse beregnes.

Eks. kan man skrive et perfekt indlæg og få 3 karma point. Senere skriver man et eller andet intetsigende og måske bare "enig", så får man 4 eller 5 karma point.

Tonny

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 19:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny

Ja kan ikke være mere enig har også skrevet et lang indlæg og fik Karma 3 også er der en som skriver 2 linier og får karma 5.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:

Hej Tonny

Ja kan ikke være mere enig har også skrevet et lang indlæg og fik Karma 3 også er der en som skriver 2 linier og får karma 5.

WinkEller ham lige oppe over dig (Tonny) der har fået 12 point.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lykkebjerg:
Ja jeg kan også bare luk amino ned og skride som nogle gør eller starte en krig med at uddele 1 stjerne til andre i samme indlæg som man har set utallige gange.

Hvis det betyder så meget for dig som jeg fornemmer at det gør, kan du også bare betale de 99 kr. det koster at finde ud af hvem der har givet dig de stjerner. Og så kan du jo skrive til dem, og spørge hvorfor.

Det er en både let og billig løsning på det problem :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Lykkebjerg:

Hej Tonny

Ja kan ikke være mere enig har også skrevet et lang indlæg og fik Karma 3 også er der en som skriver 2 linier og får karma 5.

WinkEller ham lige oppe over dig (Tonny) der har fået 12 point.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Ja Ib, imponerendeYes

Iøvrigt svinger denne karma også mellem 10 og 15...

Tonny

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er selve karmasystemet noget der fulgte med da vi købte systemet.
Både det med de 5 stjerner og hvad man får point for.
Hvis det ikke var fordi det vil være et større arbejde, ville jeg gerne lave det om til "tommelfinger op eller ned", men jeg syntes der er så meget der er vigtigere.
Mht. hvad man får point for, så får man 3 karmapoint for et indlæg. For hvert svar man får på sit indlæg, får man yderligere 1 point.
Så hvis i svarer på et indlæg og en eller anden svarer på jeres, så får i et point mere, derfor får nogle flere point for deres indlæg.
Dertil får man point for karakterer.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lykkebjerg:
Der er jo ikke nogle som er fejl fri.

Nej, men du svarer meget ofte forkert på spørgsmål der stilles, hvorfor du f.eks. få 1 stjerne af mig for det. Og som MT siger, så er det langt fra altid man gider bruge tid på at forklare folk hvorfor man giver 1 stjerne, ligesom det heller ikke er "mit ansvar" at vejlede dig i at svare korrekt, det er altid et menneskes eget ansvar at svare ud fra den viden man har og ikke den viden man tror man har.

Der er da en del der giver mig 1 stjerne, men heldigvis flere der giver mig 5 stjerner. I går fik jeg skrivepause fordi jeg tilkendegav min ærlige mening om dem der giver mig 1 stjerne. Jeg gentager gerne at de mennesker er for mig ligegyldige, så må vi se om jeg igen får en pause og om den kommer fra en admin eller en tøsefornærmet superbruger Smile

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Tonny Skov Pedersen:

Ja, og apropos karma point, så har jeg opgivet at finde ud af, hvordan disse beregnes.

Eks. kan man skrive et perfekt indlæg og få 3 karma point. Senere skriver man et eller andet intetsigende og måske bare "enig", så får man 4 eller 5 karma point.

Tonny

jeg tror jeg har forstået nu skriver jeg enig , for vis man skriver sin mening er man måske ikke enig , derfor er enig fuldt ud altså ikke uenig jeg mener vi er enig , for det er fuldt korrekt hvad du skriver , derfor er der stor enighed omkring denne her enighed , som enigheden er jeg helt og fuldt og fastholdende enig , til helt ud til det yderste er jeg enig og denne enighed breder sig med endnu mere mod enigheden og vi kan kun blive enig for er vi er enig fuldt ud til mere og mere mod det yderste enig af ypperste ing det er simpelthen den perfekte enighed af enighed som kan kun blive endnu mere enig af denne her enighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)