Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videresalg af produkter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Jeg går og roder med en idé om opstart af internet hjemmeside med videre salg af produkter som Biotherm og Clinique.
Hjemmesiden skal være enkelt til at starte med da jeg ikke vil kaste alt for mange penge i projektet med det samme.

Jeg har hørt man kan få en færdigt pakket hjemmeside som fx http://shop.charlottebircow.com hvor der er betalings system, god opsætning og nemt bestillingssystem som basis.

Lige et par spørgsmål før start:

-  Skal jeg starte med at finde mulige firmaer der er interesseret?
-  Hvordan plejer det at foregå?
-  Hvordan kommer man i kontakt med dine leverandører?
-  Er det nemt at få deres tilladelse til videre salg af deres produkter?
-  Hvad bedømmer de en på?
-  Man henvender sig vel først til leveranførende før opstart af hjemmesiden? (Og hvordan viser man så man er seriøsitet når man ingen hjemmeside har som præsentation)

Med håb om besvarelse
Anders Hemmingsen

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:08
Dato: 29-05-2007 12:27:50 Forfatter:Hemmingsen

Hej Amino,

Jeg går og roder med en idé om opstart af internet hjemmeside med videre salg af produkter som Biotherm og Clinique.
Hjemmesiden skal være enkelt til at starte med da jeg ikke vil kaste alt for mange penge i projektet med det samme.

-----------
Nu er det jo nok sådan at hvis du sparer på projektet - og dermed ender op med en "ringe" website, så skal du nok ikke forvente at kendte brands vil associeres med dig - omvendt kan du tilgengæld købe dig til velfungerende og proffe shopløsninger for helt ned til så latterlige lave priser som 300-400 kr. om måneden; tjek eks. løsningerne fra www.scannet.dk

Du spørger om man bare skal tage kontakt til potentielle leverandører inden du bygger siten op... jeg vil nu nok hellere have en komplet shop i spil, som er prof og som virker inden jeg ville tage fat i de "tunge mærker".

Tag en tjekker rundt på dine kommende konkurrenters websites... hvad har de i deres shops - hvordan er de skruet sammen. En del af de kendte varemærker vil jo sandsynligvis have en klar plan fra dig m.h.t. hvordan du vil/kan markedsføre dig - og hvor meget du forventer at afsætte.

MVH

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:22
Jeg har en veninde, der er i en parfumebutik og det er vel lidt den slags produkter du vil have. Hun har fortalt mig, at det var nemt at få lov at sælge produkterne - men svært at få de rigtige priser og gode tilbud, da firmaer som matas, bilka, osv køber hjem i meget store mængder og derfor kan sælge billigere eller med en bedre fortjeneste. Hun havde dog af en enkelt leverandør fået lov til at købe restpartier, fx af varer som bilka havde returneret eller afbestilt - og på den måde fik hun en god pris.

Personligt bedømmer vi kommende kunder på økonomien.. Hvis en privatperson, som ikke har startet firma endnu, vil købe for større beløb, giver vi ikke kredit, men aftaler fx at halvdelen betales forud. Hvis det er virksomheder hvor man kan se deres regnskab og det ikke er privatejet, vurderer vi i de enkelte situationer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)