Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil lave mit logo, hjemmeside og få mig vist på Google

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos,

Jeg er nu klar til at kickstarte min virksomhed.

Desværre er jeg sikkert kommet alt for sent i gang med at få lavet min hjemmeside. Den må meget gerne være up and running om et par uger. Lige nu er det eneste jeg har et købt domain navn. I første omgang vil min site bestå af få sider - senere vil det blive lagt mere til

Findes der nogen her som levere de umulige ref. nedenstående kriterier

- Layout skal være i topklasse, det skal se seriøst og lækkert ud. Jeg har 2 - 3 konkurrenter i DK. Min side skal være flottere og mere overbevisende end konkurrenterne (DU har tro på at du kan levere det)

- Jeg har en tydelig ide om hvordan mit logo skal se ud. Jeg tror ikke det er en kæmpe opgave men igen, det skal være i orden (jeg overvejer ligeledes 99design.com

- Du skal være i nærheden af København / omegn således at vi kan tale om dette face to face

- Betalingsmodul ikke integreret i første omgang men det skal kunne bygges på om et par måneder

- Jeg kan sikkert lære det, men lige nu kan jeg ikke selv opdatere noget som helst vedr. hjemmesider. Du skal evt o vise mig /oplære mig hvis dette kan gøres enkelt

- Du skal vide noget om SEO således at jeg får en god placering i Google

- Dette er et nyt firma. Jeg har ikke nogen forventning om at du arbejder gratis men jeg har ej heller uanede mængder af penge.

Hvis du ser ovenstående som en udfordring så skriv til mig. Jeg vil meget gerne se nogle af de sites du allerde har lavet så vedlæg gerne dette i din mail. Giv mig gerne et bud på hvor realistiske mine ønsker er og hvilket prisniveau vi taler om.

Håber at nogen har mod på dette :-)

Fra Odense
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 05:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ville som udgangspunkt godt kunne hjælpe dig for mellem 2-3000 afhængig af sidens omfang.

Du kan evt. Sende mig en besked, så sender jeg referencer.

Mvh. Jonas

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Designheroes.net Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan godt hjælpe med udvikling af din nye side – vi har et lille team bestående af webfolk og grafikere

Som kan levere en super side bygget på Joomla som efter vores mening er et af de mest bruger venlige systemer bla. er oprettelse af firma profil sider, networks og meget mere.

Hvis du vil se nogle af de sider som vi har lavet, er du mere end velkommen til at kontakte mig.

Prisen kan vi tale om når vi ved lidt mere om omfanget, side antal, indhold m.m.

Siden ligger der hvor du bestemmer og du ejer alt - den kunne ligge hos eks. vis unoeuro og dermed koste 20.- pr. md. at drive.

Du kan kontakte mig på amino@designheroes.net

Mvh

Morten

M: 40204547

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)