Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Aminoer hjælpe hinanden med at vækste?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle aminoer...

Vi er jo en del herinde.. store som små og brede som høje... eller flade

Når jeg sidder og ser hvor mange forskellige der egentlig er repræsenteret herinde, så burde der da være op til flere, som med fordel kan gå i "forretningsnetværk" sammen og hjælpe hinanden med at vækste og få succes.

Det er jo mange gange bare et spørgsmål om at sige "Hov forresten..." når man alligevel har kunden. Man kan også bare have en simpel lille side i sin profil som præsenterer den eller de aminoer man har med i sit netværk... og som vel og mærket er relateret til ens forretningsområde..

I mit tilfælde rådgiver jeg virksomheder i indkøb af kopimaskiner og printere, fordi der er så mange som er blevet fanget i dyre og urimelige aftalevilkår. Jeg har min baggrund som sælger inden for det her område, hvorfor jeg af naturlige årsager ikke tilbyder rådgivning inden for indkøb af opvaskemaskiner til københavns kommune, eller ny hjemmeside til andre osv.

Men jeg bliver spurgt om det!!..

Nu kan det godt være det allerede findes herinde... men ville det ikke være en god ide hvis Aminoer blev kategoriseret? Så kunne jeg måske hurtigt henvise en af mine kunder til en Amino  i den kategori som kunden ønsker rådgivning omkring? eller måske ønsker at købe noget omkring?

Jeg vil ihvertfald gerne henvise en kunde til en Amino

Glædelig Jul og godt Nytår fra Greve...

Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 20:13
Hej

>Kan Aminoer hjælpe hinanden med at vækste
Det gør vi vel allerede. Jeg taler næsten dagligt med nye iværksætter eller mindre selvstændige, dem fortæller jeg, da alle at der findes et godt forum ved navn www.amino.dk som de kan have stor gavn af  læse i.

Jeg har da også på fornemmelsen af, det er noget de benytter sig af.

Ligeledes håber jeg, da også på at skulle der i jeres omgangskreds, være nogen som skulle have brug for min hjælp så ville i også henlede deres opmærksomhed på dette forum.

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Skrevet kl. 20:17
Ja.. men jeg tænkte mere "fokuseret"... men det kan godt være det måske er lidt for flyvende.. .

Synes ihvertfald det kunne være fedt med den kategorisering der....
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Skrevet kl. 22:57
Lige en note til mit tidligere indlæg...

Naturligvis henviser jeg også til Amino vedr. iværksætteri, men jeg mente nu mere at hvis vi har en kunde som har et præcist behov som jeg ved at fx en eller flere aminoer kan løfte, så vil jeg forsøge at starte en sellingcycle her...

Jeg mener det er supervigtigt at man ikke blot henviser til Amino, men giver kunden en konkret henvisning til den rette person.. Amino er jo for iværksættere. Jeg vil ikke føle at det er det rette at henvise kunden hertil med hans "her og nu" behov.

Ingen tvivl at det vil være god inspiration og besparende for alle indkøbere at se hvad Amino består i.. Men målgruppen, som jeg ser Amino er iværksætterne... ikke kunderne.

Jeg kunne naturligvis godt sidde og klikke ind på hver enkelt medlem, men tror min før nævnte kategorisering vil gøre det lidt nemmere. Så kan jeg fortælle kunden at jeg sidder i et stort netværk og kan sende ham et par links eller lign. når jeg er tilbage på kontoret...

Det hurtigt for kunden og hurtig for mig... og jeg hjælper måske en anden iværksætter med at få gang i forretningen.

(Håber det giver lidt mening det jeg skriver.... ) [:0]

Over and out..
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 01:13
Jeg har taget dit forslag til mig, og jeg har lavet et slags index hvor vi Amino.dk-brugere kan finde hinanden.

Kategoriseret Amino.dk-netværk

Håber på masser af feedback, jeg synes det var en god idé du fik. Sig i øvrigt til, hvis det ikke er lykkedes mig at dække jeres behov.

Skynd jer at foreslå jeres links! Jeg skal nok få lagt en hel masse kategorier ind, men jeg får nok ikke alle med i første forsøg, så også på det punkt håber jeg at høre fra jer. Der er links i bunden af sitet med netop det formål.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 01:50
Iøvrigt ønsker jeg også glædelig jul og godt nytår fra landet i vestjylland! :)

Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Skrevet kl. 09:45
Super!

Håber der er flere som tilmelder sig!

(Jeg ved ikke om du er klar over det, men når man klikker på linket, kommer der en blank side, istedet for den pågøldende webside... altså på linket til virksomheden under kategorien).

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 10:23
Dato: 12/23/2005 9:45:14 AM
Forfatter: Visivo
(Jeg ved ikke om du er klar over det, men når man klikker på linket, kommer der en blank side, istedet for den pågøldende webside... altså på linket til virksomheden under kategorien).

Det forstår jeg ikke.

Hvilken browser bruger du? Jeg har testet på Firefox og IE. Det virker fint.

Jeg skal nok lige få lagt alle jeres link ind - der er en del flere der har tilmeldt sig, end der er blevet skrevet her.

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 10:26

Alt om både i Danmark

Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Skrevet kl. 10:26
Jeg kører Avant/IE...

Når jeg klikker på kategorien... fx under rådgivning.. så dukker der 2 op. Når jeg klikker på dem, åbnes der en blank side.... jeg har testet på både IE og Avant....
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)