Hej alle aminoer...
Vi er jo en del herinde.. store som små og brede som høje... eller flade
Når jeg sidder og ser hvor mange forskellige der egentlig er repræsenteret herinde, så burde der da være op til flere, som med fordel kan gå i "forretningsnetværk" sammen og hjælpe hinanden med at vækste og få succes.
Det er jo mange gange bare et spørgsmål om at sige "Hov forresten..." når man alligevel har kunden. Man kan også bare have en simpel lille side i sin profil som præsenterer den eller de aminoer man har med i sit netværk... og som vel og mærket er relateret til ens forretningsområde..
I mit tilfælde rådgiver jeg virksomheder i indkøb af kopimaskiner og printere, fordi der er så mange som er blevet fanget i dyre og urimelige aftalevilkår. Jeg har min baggrund som sælger inden for det her område, hvorfor jeg af naturlige årsager ikke tilbyder rådgivning inden for indkøb af opvaskemaskiner til københavns kommune, eller ny hjemmeside til andre osv.
Men jeg bliver spurgt om det!!..
Nu kan det godt være det allerede findes herinde... men ville det ikke være en god ide hvis Aminoer blev kategoriseret? Så kunne jeg måske hurtigt henvise en af mine kunder til en Amino i den kategori som kunden ønsker rådgivning omkring? eller måske ønsker at købe noget omkring?
Jeg vil ihvertfald gerne henvise en kunde til en Amino
Glædelig Jul og godt Nytår fra Greve...
|
Hej
>Kan Aminoer hjælpe hinanden med at vækste
Det gør vi vel allerede. Jeg taler næsten dagligt med nye iværksætter eller mindre selvstændige, dem fortæller jeg, da alle at der findes et godt forum ved navn www.amino.dk som de kan have stor gavn af læse i.
Jeg har da også på fornemmelsen af, det er noget de benytter sig af.
Ligeledes håber jeg, da også på at skulle der i jeres omgangskreds, være nogen som skulle have brug for min hjælp så ville i også henlede deres opmærksomhed på dette forum.