Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny linkbuilding service, gode priser!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sørensen:

Men skal vi ikke lige være enige om, at den angivne PR er fra domænet. Ikke fra selve siden, hvor der er et link

Linket vil ende på en side med høj PR jo.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

hej, fint initiativ, er det også dig der har backlinks.nu eller har du bare valgt at snylte på noget kendt?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du tilbyder links fra PR5-PR9 sider? Den faktiske side, som har PR-værdien? 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fitness Udstyr:

hej, fint initiativ, er det også dig der har backlinks.nu eller har du bare valgt at snylte på noget kendt?

Nej det gør Rasmus Lindgren. Jeg snylter ikke på noget kendt, det er ikke samme koncept. Rasmus tilbyder udelukket fra fora profiler. Mit valg af domæne navn er uheldigt, i know.

Vær sød ikke at ødelægge tråden.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sørensen:

Så du tilbyder links fra PR5-PR9 sider? Den faktiske side, som har PR-værdien? 

Ja det er helt korrekt.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har nu sendt en bestilling afsted :-)

 iPhone 6

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Angrybird:

Thomas Sørensen:

Så du tilbyder links fra PR5-PR9 sider? Den faktiske side, som har PR-værdien? 

Ja det er helt korrekt.

Allright, beklager, men dér tror jeg altså - med al respekt for din service - at du tager alvorligt fejl.

Der er meget stor forskel på et link fra en tilfældig underside (ie forumprofil, spampost el. lignende) fra et domæne med forside-PR på 4-9 og et rent faktisk link fra forsiden. Jeg tvivler på, at du til den pris går ind og skaffer links fra Aminos og CNN's forside. Du skaffer undersidelinks, hvilket også til en vis grænse virker udmærket, men det har altså ikke en PR-værdi på noget nær det, du angiver på siden.

Sorry. Fint tilbud til mindre sider. Men det er IKKE PR9-sider, man får links fra, eller noget tæt på det.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

Angrybird:

Thomas Sørensen:

Så du tilbyder links fra PR5-PR9 sider? Den faktiske side, som har PR-værdien? 

Ja det er helt korrekt.

Allright, beklager, men dér tror jeg altså - med al respekt for din service - at du tager alvorligt fejl.

Der er meget stor forskel på et link fra en tilfældig underside (ie forumprofil, spampost el. lignende) fra et domæne med forside-PR på 4-9 og et rent faktisk link fra forsiden. Jeg tvivler på, at du til den pris går ind og skaffer links fra Aminos og CNN's forside. Du skaffer undersidelinks, hvilket også til en vis grænse virker udmærket, men det har altså ikke en PR-værdi på noget nær det, du angiver på siden.

Sorry. Fint tilbud til mindre sider. Men det er IKKE PR9-sider, man får links fra, eller noget tæt på det.

Der tager du desværre fejl. Jeg opretter ikke et link på en underside med mindre den har en PR værdi på over PR 4 eller 5 efter hvilken service man vælger.

Vær sød ikke at komme med flere kommentar omkring mine metoder, tag servicen i brug eller lad vær :)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Jeg ved godt, at dette ikke er en debattråd - men med mindre, at du rent faktisk kan bevise dine blivende PR4+ links, vil jeg mene, at du bondefanger folk, der ikke ved bedre. Deraf min debatlyst. :-)

Opretter man en ny profil på et forum med en ganske udmærket Pagerank, får den nye profil også midlertidigt den samme Pagerank, da Google endnu ikke har indekseret og "værdisat" denne side. Derfor ligner det ud ad til, at man får nogle meget stærke links. Dette er desværre ikke tilfældet. Den PR-værdi, siden ser ud til at have i starten forsvinder lynhurtigt og man står tilbage med et 0'er link.

Der er heller intet galt med sådanne links. Tværtimod. En varieret linkprofil er en god ting. Men det du sælger er ikke kvalitetslinks, der banker en frem i søgemaskinerne på de hårde søgninger - og så er det heller ikke fair at få det til at fremstå sådan.

Jeg trækker naturligvis alt i mig, hvis du kan bevise blivende links på sider med meget høj PR. De er ikke umulige at skaffe. Jeg bruger selv en del af min tid på det - men det ville være grænsende til idioti at sælge dem til de her priser. Wink

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Timm, det er mig der taler forbi mig selv her, selvfølgelig er det domænets Pagerank vi snakker om her sorry.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)