|
Vi har i går lanceret vores nye design... www.hergece.com Kan man skrive til google og høre hvorfor? Hvis ja, hvor skriver man til google? Mvh |
Har google banned mig? :(
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
|
Nåh for H...... Vi har bannet nogle IP adresser der havde en masse sessioner åben på vores side.... Så har google nok været den ene...Nu har jeg fjernet ban fra alle de IP adresser vi har bannet... Har jeg taget "skade" eller tager jeg "skade" af det her? Ved du det? Mvh |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
|
Om du har taget skade afhænger af hvordan du definerer det. Skaden er i hvert fald ikke permanent. Det er kun din forside og én underside der er blevet indekseret siden du har blokeret Google: http://www.google.com/search?q=site:hergece.com+banned&num=100&hl=da&filter=0 Der går sikkert et par dage og så er det fint igen. |
|
MANGE tak for hjælpen :) Mvh |
|
|
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Bliv gratis medlem
Vi har bannet nogle