Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frustreret! Hjælp søges!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har længe tænkt over hvad jeg skal åbne! Problemet er at jeg ikke er den bedste til nytænkning.

Hvordan finder jeg ud af hvad jeg gerne vil åbne? Det skal være noget hvor der er potentiale til noget stort!

Jeg har ca. 200-250K :)

Hjææælp!

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stefan,

Sjovt nok skrev jeg lige et blogindlæg om, hvordan man bliver mere kreativ. Hvis det har din interesse er linket til det i min signatur :-)

Pøj pøj

Hej med dig :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ønsker du at komme ind i et projekt, eller finde på dit eget?

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Stefan:
Jeg har længe tænkt over hvad jeg skal åbne! Problemet er at jeg ikke er den bedste til nytænkning.

Hvordan finder jeg ud af hvad jeg gerne vil åbne? Det skal være noget hvor der er potentiale til noget stort!

Hej Stefan,

Du behøver ikke være god til nytænkning for at åbne noget der har potentiale til at blive stort. Du kan eventuelt åbne noget der eksisterer i forvejen og gøre det bedre.

Det vigtigste er dog at du brænder for det du kommer til at lave. Du har 200-250k til rådighed, hvilket også antyder at du ikke nødvendigvis er i en situation hvor du bliver nødt til at starte noget der genererer nogle hurtige penge.

Derfor vil jeg foreslå at du eventuelt sætter dig ned og tænker tilbage til hvad har været din interesse helt fra barns ben af. Hvis du er så heldig at der stadig er noget af det der hænger ved, så undersøg om der er et marked for det og prøv den vej.

Hvis ikke, så giv dig tid til at finde ud af hvad der virkelig interesserer på nuværende tidspunkt i dit liv.

Jeg kom desværre ikke med noget konkret eksempel på hvad du skal åbne, men jeg håber du kan bruge det alligevel.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Krabbe:
Sjovt nok skrev jeg lige et blogindlæg om, hvordan man bliver mere kreativ. Hvis det har din interesse er linket til det i min signatur :-)

Hej Tommy

Hvis du ikke selv har lagt mærke til det, er din signatur tom.

Det skete vist for nylig, at mange signaturer blev nulstillet, men jeg kan ikke helt huske hvor tråden er.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Nitz:
Hvis du ikke selv har lagt mærke til det, er din signatur tom.

Hold da op, det er mig der er galt på den.

I mine debatindstillinger er andres signaturer blevet sat til ikke at blive vist. Det mindes jeg ikke at have sat?

Det er nu ændret og din signatur er der selvfølgelig :)

Beklager den tidlige morgendrama c",)

Med venlig hilsen

Tommy

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder da underligt, for hos mig er der et link :-)

Under alle omstændigheder er det her http://ildsjael.dk/5-trin-til-at-blive-mere-kreativ

dbh
Tommy

Hej med dig :-)

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det!

Jeg må tilbage i tænke boksen! :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Fra  www.cdmlab.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan, 

Prøv at se på denne model. Måske kan den hjælpe dig i den ideudvikling. Jeg har skrevet et indlæg som uddyber emnet "Business Model genneration" som jeg kan anbefale dig at læse. http://innovationblog.dk/?p=75

God søndag! Max 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)