Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kommentarfelt på børsen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som mit navn henviser til er jeg novice. Der er en artikel på børsen som matcher mit side indhold 100%. Giver det noget i forhold til google at skrive i kommentarfeltet med en henvisning til min side, eller er dette spild af min tid? Evt. skade mig??

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:43

Nej det ville jeg mener ikke det ville skade dig.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 21:36

lærling:
Der er en artikel på børsen som matcher mit side indhold 100%.

Hvis artiklen matcher indholdet på én af dine sider 100%, så er der tale om én af to ting:

1) Børsen har kopieret dit indhold - send dem en faktura, hvis du ikke har givet dem lov.
2) Du har kopieret Børsen (eller kilden, hvor Børsen har indholdet fra) - fjern indholdet, så du ikke selv modtager en faktura for overtrædelse af ophavsretten.

SEO-mæssigt vil det skade din hjemmeside, at have indhold, som er identisk med indholdet på andre hjemmesider (Duplicate Content eller DC). Med mindre, din hjemmeside har større autoritet end Børsen, så vil du tabe kampen ift. Google.

Det vil ikke skade dig at linke fra en kommentar under artiklen til siden, hvor dit indhold er placeret - men efter min mening er den foretrukne løsning, at du helt undgår at have DC på din egen hjemmeside.

Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:50

Dårligt formuleret af mig. Artiklen matcher mit indhold perfekt:-) sry

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)