Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorfællesskab i århus - del 2

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hørsholm
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 53
Fra  Movement Møbler A/S Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frands,

Det lader til at i har tænkt jer godt om og har styr på ideen og hvordan i vil gribe det an. God ide med at lave arbejdspladser på dagsbasis for tilrejsende. Der må helt sikkert være behov for ligende koncepter i København. 

Jeg vil alligevel anbefale dig, at du lader mig komme med et tilbud. Kontormøblerne kan blive en større udskrivning og derfor er det også en mulighed for at spare mange penge. Så lad mig give en reference pris. :-)

Inden du køber borde så skal du sikre dig at de har en tilstrækkelig vandring. Der findes mange modller og de billige kan kun vandre fra 70-110 cm. Og det er fint, hvis man er 175 cm høj. Men netop når i skal have gang i arbejdspladser med stor rotation, så er det vigtigt at bordene kan komme op over 120 og helst 125 cm, ellers bliver de for lave, hvis man har nogle store fyre der skal stå ved dem. Vi har faktisk måtte lave en special model, på 135 cm, fordi de 125 cm ikke var nok for en kunde.

Der er også stor forskel på standby strømforbrug. Jeg har regnet mig frem til at der er ca 75 kr at spare, i el pr. bord pr. år, ved at sikre sig at man køber den seneste generation, med elektronisk strømforsyning.

 

Held og lykke!!

 

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel, Frands spørger til gode idéer og andres erfaringer i forhold til kontorfællesskabskonceptet.
Han har sagt nej tak til dit tilbud.

Havde han efterspurgt et tilbud, havde han postet indlægget i en anden kategori.

Ønsker du at give Aminoerne et godt tilbud, så benyt venligst "Jeg har et godt tilbud til dig" kategorien og start din egen tilbud- og salgstråd.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Fleron:

Det lader til at i har tænkt jer godt om og har styr på ideen og hvordan i vil gribe det an. God ide med at lave arbejdspladser på dagsbasis for tilrejsende. Der må helt sikkert være behov for ligende koncepter i København. 

Vi har ihvertfald været yderst rationelle og lagt et stort arbejde i at få forretningsplanen til at være realistisk. Det er man simpelthen nødt til når der reelt set er tale om et projekt på flere hundrede tusinde kroner.

Mikkel Fleron:

Jeg vil alligevel anbefale dig, at du lader mig komme med et tilbud. Kontormøblerne kan blive en større udskrivning og derfor er det også en mulighed for at spare mange penge. Så lad mig give en reference pris. :-)

Stik mig din direkte mailadresse, så skal jeg gerne maile vores krav, så må vi se om du kan være med Wink

Mikkel Fleron:
Inden du køber borde så skal du sikre dig at de har en tilstrækkelig vandring. Der findes mange modller og de billige kan kun vandre fra 70-110 cm. Og det er fint, hvis man er 175 cm høj. Men netop når i skal have gang i arbejdspladser med stor rotation, så er det vigtigt at bordene kan komme op over 120 og helst 125 cm, ellers bliver de for lave, hvis man har nogle store fyre der skal stå ved dem. Vi har faktisk måtte lave en special model, på 135 cm, fordi de 125 cm ikke var nok for en kunde.

Jeg er selv 195 cm, så jeg kender i høj grad problemstillingen med borde der er for lave. Jeg har endnu ikke haft tid til at være forbi den leverandør vi indtil videre har valgt for at prøve at stå ved deres borde - men det skal jeg helt sikkert inden vi skriver under. Specielt fordi jeg jo selv skal sidde ved eet af de borde. 

Der findes naturligvis også nogle der er højere end mig, men det er ikke så ofte jeg render på dem, så jeg plejer som regel at vurdere at hvis jeg selv kan stå komfortabelt ved et bord, så vil det være godt til langt de fleste.  Skulle man få en 2+ meter gut ind, så må løsningen være at have nogle klodser med udfræsninger til fødderne liggende, så man kan klodse et bord lidt op - forudsat at det så kan komme langt nok ned, til siddende position. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)