Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorfællesskab i århus - del 2

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

For få uger siden skrev jeg om skrivebordsplads i Århus og fik noget konstruktiv kritik. Vi har valgt at gå videre med projektet! Og det bliver super fedt - synes vi selv. 

Men vi vil naturligvis gerne have mere feedback fra den gruppe af mennesker der bliver vores målgruppe - iværksættere og gerne inden for IT. Vores kontorfællesskab bliver en realitet - men detaljerne skal på plads. Vi er kommet frem til følgende pakke: 

- Elektrisk hæve/sænke bord, kontorstol, papirkurv
- Alarmdækning med personlig kode
- Rengøring (hvis man rydder op på sit bord)
- Fair use brug af kopi/scan/print (farvelaser) inkluderet
- Mulighed for kaffeordning (Lav månedlig pris for ubegrænset kaffe)
- Eget VLAN i gigabit netværk, koblet på en 200 mbit fiberlinje til internettet. Linjen er dedikeret til vores kontorfællesskab.
- Mulighed for egen offentlig IP, evt. mulighed for VPN ind på sit VLAN (disse er tilkøb)
- Adgang til kantineområde
- Mulighed for at leje kantineområde til arrangementer
- Mulighed for månedlig betaling til frokostordning
- Parkering lige ved indgangen - gratis
- Døgnadgang
- Op til 2 timers lån af mødelokale pr. dag 

Kontoret ligger som sagt i et attraktivt område i Risskov ved Århus - tæt på motorvej og tæt på byen.

Vi har umiddelbart forsøgt at kigge på hvad andre tilbyder, ud fra det har vi forsøgt mix'n'matche de bedste ting sammen, så miljøet bliver super fedt at være i. Kontorlokalerne er lyse og væggene inden for er i stor udstrækning lavet af glas. Altså - ikke dem ud badeværelse, lager osv. men de vægge som adskiller rummene i fællesskabet.

Ud over pakken herover er der en stor flot hall som ved indgangen og som gæster ankommer i. Vi vil lave mulighed for at man kan låne/leje både foyer og kantine hvis man har behov for det, til et arrangement eller lignende. 

Er der noget vi har glemt?  

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frands,

Det kunne være en god idé at oplyse lidt om offentlige transportmuligheder, altså hvilke busser, der kører lige forbi døren

Og eventuelt hvor langt der er til nærmeste togstop, hvis Grenåbanen kører tæt forbi. Det er jo ikke alle, der har egen bil.

Giv mulighed for online markedsføring af husets beboere på kontorfællesskabets egen hjemmeside. Måske med deres egen præsentationsside.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Det kunne være en god idé at oplyse lidt om offentlige transportmuligheder, altså hvilke busser, der kører lige forbi døren

Ah, naturligvis. Der er busforbindelse 5 minutters gang fra bygningen. Man kan også tage toget, hvis man er frisk på at gå 1500 meter, så forbindelserne for offentlig transport er ganske udemærket. Der ligger en del industri i området og busafgangene er ret hyppige. 

John Nielsen:

Giv mulighed for online markedsføring af husets beboere på kontorfællesskabets egen hjemmeside. Måske med deres egen præsentationsside.

Det vil der helt sikkert være. Ud over at vi vil have en offentlig hjemmeside hvor virksomhederne (hvis de har lyst) er beskrevet på, så vil vi også have et intranet hvor ting som booking af mødelokaler mv. foregår - vi vil forsøge at få så mange administrative ting som muligt ind på intranet, så vores lejere egentlig kan klare deres hverdag uden at være afhængige af os.

Vi stiller også en pylon op uden for bygningen hvor man vil have mulighed for at få sat logo/navn på, vi har ligeledes 3 flagstænger som der eventuelt også kunne arrangeres noget med. I princippet er vi meget åbne overfor folks idéer - men vi er naturligvis hele tiden nødt til at tænke på at der skal være mange lejere. 

Tanken er at det skal være et iværksættermiljø som gerne indbyder til at virksomhederne netværker med hinanden. Vores opgave er at skabe optimale rammer for lejerne - og det gør vi naturligvis bedst ved også at være meget åbne og lytte på forslag.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad vil prisen være ? og vil der være et sted hvor det ikke er ren glas ? kunne være det havde min interesse til et web tv studie nemlig

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

VDL Media :

hvad vil prisen være ? og vil der være et sted hvor det ikke er ren glas ? kunne være det havde min interesse til et web tv studie nemlig

Vi har ikke fastsat en konkret pris endnu, så jeg vil helst ikke bræge for meget om hvad det kommer til at koste - så har jeg nemlig ikke sagt noget forkert Wink 

Jeg tror dog desværre ikke at vores lokaler vil være optimale til et web tv studie. Det er et kontorfællesskab hvor størstedelen af pladserne er i fælleskontor med andre virksomheder (altså, ikke eet kæmpe stort rum, men flere store rum med flere skriveborde i), samt at alle væggene pånær væggen til whiteboard i mødelokalet, er lavet af glas. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder fedt, helt sikkert noget jeg vil overveje når i kan oplyse priser og start dato.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel B. Nielsen:

Det lyder fedt, helt sikkert noget jeg vil overveje når i kan oplyse priser og start dato.

Du skal være mere end velkommen ;)  Vores startdato afhænger i høj grad af, hvor hurtigt vi kan få leveret fiberforbindelsen, det er nemlig noget der skal etableres først.

Vi har vurderet at vi ikke kan starte ud på en ADSL - der kan nemlig ikke leveres mere end 5 mbit i området og det er på alle mulige måde useriøst for f.eks. udviklingshuse etc. :) 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ligeledes, at det lyder meget interessant. Jeg sørger også for at holde mig opdateret her. :-)

Fra Hørsholm
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 53
Fra  Movement Møbler A/S Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frands,

Det lyder som et spændende projekt. Jeg har et par forslag. Hvis du gerne vil have så mange brugere som muligt. Så lav et system hvor der er mere end én bruger pr. skrivebord. Folk har det med at være på ferie, til møde ude i byen osv. Så hvis du ellers har en del arbejdspladser, så kan du måske bruge 1 arbejdsplads til 1,2 lejere. Men hvad med lejernes ting? Man kan få nogle reoler med hjul, der kan låses af. Når lejeren ikke er på kontoret så skal alt væk og ind i skabet, so mså rulles hen i et hjørne eller et depot. Så slipper man for at se på rodehovederne. :-)

Mit næste forslag er at du handler møblerne hos mig. :-) Vi kan levere nyt, men har en del varer der bliver lånt ud og som kan sælges billigt efter endt udlån. Der er altså tale om næste nye møbler.

PT. kører vi et aminotilbud hvor vi leverer hævesænke bord og kontorstol for 5000 kr + moms. Det er frit leveret din adresse. Der er ikke tale om kina varer, men om prima kvalitet. Se på vores hjemmesider under cases, så kan du se hvordan det kan komme til at se ud på dit nye kontor.

Dertil kommer så reoler og evt. mødelokaler. Men hvis du vil have styr på omkostningerne, før du går i gang. Så send mig en liste over hvad du skal bruge. Så får du nogle priser retur.

Vi kan også tilbyde leasing af møblerne. Men det kræver en kredit godkendelse.

se lidt møbler på www.movement.dk 

 

God arbejdslyst og held og lykke med projektet.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Fleron:
Det lyder som et spændende projekt. Jeg har et par forslag. Hvis du gerne vil have så mange brugere som muligt. Så lav et system hvor der er mere end én bruger pr. skrivebord. Folk har det med at være på ferie, til møde ude i byen osv. Så hvis du ellers har en del arbejdspladser, så kan du måske bruge 1 arbejdsplads til 1,2 lejere. Men hvad med lejernes ting? Man kan få nogle reoler med hjul, der kan låses af. Når lejeren ikke er på kontoret så skal alt væk og ind i skabet, so mså rulles hen i et hjørne eller et depot. Så slipper man for at se på rodehovederne. :-)

Vi har overvejelser om at have enten borde med rotation, men vi vil også gøre det muligt for f.eks. rejsende at leje et bord for een dag, hvis de f.eks. kommer fra københavn og har behov for et sted at være i Århus med et møde. 

Vi har også tanker om kabinetter som kan bruges til ejendele og sager som ikke nødvendigvis skal ligge på bordet - dog er det helt op til lejerne selv om de bedt arbejder med et ryddet bord eller ej, det skal vi ikke blande os i. Hvis de vil have tørret bordet af, så skal det naturligvis være ryddet. 

Mikkel Fleron:

Mit næste forslag er at du handler møblerne hos mig. :-) Vi kan levere nyt, men har en del varer der bliver lånt ud og som kan sælges billigt efter endt udlån. Der er altså tale om næste nye møbler.

PT. kører vi et aminotilbud hvor vi leverer hævesænke bord og kontorstol for 5000 kr + moms. Det er frit leveret din adresse. Der er ikke tale om kina varer, men om prima kvalitet. Se på vores hjemmesider under cases, så kan du se hvordan det kan komme til at se ud på dit nye kontor.

Dertil kommer så reoler og evt. mødelokaler. Men hvis du vil have styr på omkostningerne, før du går i gang. Så send mig en liste over hvad du skal bruge. Så får du nogle priser retur.

Mange tak for tilbudet - jeres udvalg ser rigtig godt ud. Dog har vi allerede fundet og valgt en leverandør af kontormøbler, på baggrund af gode anbefalinger fra andre i vores netværk. Skulle det finde på at gå i vasken så vil jeg naturligvis huske på dit tilbud!

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)