Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modefotograf og model søges til webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Divasilla Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Da jeg skal til at etablere en webshop med salg af fest-og gallakjoler søger jeg en (gerne freelance) fotograf samt en model til flotte, glamourøse modebilleder:-)

Det er pt. planen, at jeg skal have taget billeder af ca. 15-20 forskellige kjoler - måske endnu flere. Da jeg har planer om løbende at udvide sortimentet, vil jeg få taget yderligere billeder kontinuerligt, og derfor vil en god og fast samarbejdspartner være at foretrække.  Jeg vægter både kvalitet og konkurrencedygtige priser højt. Location kan være i studie, men udendørsbilleder foretrækkes.

Hvis du har kontakt til modeller, du kan anbefale, vil det være super. Ellers er jeg også meget interesseret i at høre fra piger, der måske allerede arbejder som semi-professionelle eller ønsker at blive det og har brug for at få opbygget en god portfolio. Du skal være en fotogen størrelse 36 og ca. 1.70-1.74 høj (et par cm fra eller til går nok).

Kontakt mig endelig snarest muligt!

Eller hvis nogle af jer ved noget omkring ca. priser for ovenstående vil jeg meget gerne høre fra jer for at kunne udarbejde mit budget:-)

 

 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Måske du lige skulle fortælle hvor i landet du befinder dig? Med mindre du vil sende kjolerne til model/fotograf?

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Divasilla

Jeg ved at www.packshoot.dk/ arbejder meget med fotografering af tøj. Og Claus der har firmaet er en fin fyr :)

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale www.alexanderflemming.dk - tjek hans billeder ud og du vil se hvorfor :)

Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Divasilla Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor i København:-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hep!

Tag et kig på Trendshots (http://www.trendshots.dk) de har et fotostudie på Nørrebro i det famøse Schiller-hus. Deres priser er blandt markeds bedste.

Samme sted ligger Model bureauet Basic CPH (http://www.basiccph.com/) der kan du finde lige den model du der passer til dig. 

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger du stadig? Jeg driver castingportalen.dk, der er der en del der gerne vil stå model. Og Castingportalen.dk har gratis at benytte:-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)