Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modefotograf og model søges til webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Divasilla Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Da jeg skal til at etablere en webshop med salg af fest-og gallakjoler søger jeg en (gerne freelance) fotograf samt en model til flotte, glamourøse modebilleder:-)

Det er pt. planen, at jeg skal have taget billeder af ca. 15-20 forskellige kjoler - måske endnu flere. Da jeg har planer om løbende at udvide sortimentet, vil jeg få taget yderligere billeder kontinuerligt, og derfor vil en god og fast samarbejdspartner være at foretrække.  Jeg vægter både kvalitet og konkurrencedygtige priser højt. Location kan være i studie, men udendørsbilleder foretrækkes.

Hvis du har kontakt til modeller, du kan anbefale, vil det være super. Ellers er jeg også meget interesseret i at høre fra piger, der måske allerede arbejder som semi-professionelle eller ønsker at blive det og har brug for at få opbygget en god portfolio. Du skal være en fotogen størrelse 36 og ca. 1.70-1.74 høj (et par cm fra eller til går nok).

Kontakt mig endelig snarest muligt!

Eller hvis nogle af jer ved noget omkring ca. priser for ovenstående vil jeg meget gerne høre fra jer for at kunne udarbejde mit budget:-)

 

 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Måske du lige skulle fortælle hvor i landet du befinder dig? Med mindre du vil sende kjolerne til model/fotograf?

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Divasilla

Jeg ved at www.packshoot.dk/ arbejder meget med fotografering af tøj. Og Claus der har firmaet er en fin fyr :)