Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VPS, men hvor?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:

Hej Morten

Du bør checke vores Cloud Servere på https://meebox.net/da/cloud-server. De bør kunne leve op til dine krav.

jeg kan klart anbefale dem min stripper side fungere perfekt hos dem super server og man kommer altid hurtigt ind på sin side og prisen er simpelthen super god når deres produkt de levere det er simpelthen perfekt , de har mine bedste anbefalinger fra mig af , de er klart de bedste af alle webudbyder jeg kender

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter M:

Tag et kig på UnoEuro.com de har VPS'er med Windows til en god pris. I følge dem selv, står deres servere i Danmark og de har fri trafik.

Syntes ikke jeg kan finde en VPS med fri trafik de har en med 3000GB, men dette er ikke nok.

Medstifter af WnB.dk & VPN-Byen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en voldsomt mængde trafik, du kommer nok op i nogle ret høje priser da trafikken i Danmark er ret dyr. Du kan nok blive nød til at kontakte nogle udbyder for at få en skrædersyet løsning, eller alternativt finde en dedikeret server der er unmeteret. 

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt nok som om at der bliver tryk på linjen siden du skal have fri trafik. Trafikken koster de fleste steder kassen i Danmark. Jeg kan gætte mig til at du vil starte en VPN-tjeneste, men er det ikke mest sikkert for dig at starte roligt ud og så løbende opgradere efter behovet? :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)