Har lige et par spørgsmål vedr. Meebox, da jeg overvejer at få nogle sider hostet hos dem Unoeuro Hos Unoeuro får man kun e-mail med til det første domænenavn. Jeg ved godt, at man kan bruge domænet til at oprette e-mail konti andre steder, men vil gerne have muligheden for e-mail hos min host. Meebox Kan jeg uden merbetaling få e-mailadresser til flere domænenavne, når jeg køber et webhotel 1-3? F.eks. x@bil.dk og x@gaffel.dk Eller er det muligt at vælge i mellem hvilket domænenavn man ønsker e-mailservicen tilknyttet? F.eks. x@bil.dk eller x@gaffel.dk Hvor meget plads har man på sine e-mail konti?
|
Hejsa
Hos meebox kan du benytte deres administrationsmodul (cPanel) til at oprette lige så mange E-mail adresser du vil - også til alle tilknyttede emails. Dette koster ikke ekstra. Derudover understøtter alle emails IMAP, som er POP3 langt overlegen (mener man skal betale for IMAP hos UnoEuro).
Du kan selv vælge hvor meget plads dine email konti må benytte. Hos Meebox har du ét samlet "regnskab" - alle dine emails, web filer, databaser osv tæller sammen i det samlede regnskab. Så hvis du har en server med 10 GB plads, så kan du have 10 GB på din email (hvis du ikke har andre filer / database).
Mvh
Lars