Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shit - mistet alle gode placeringer på google overnight -

Side 5 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Er også røget mærkbart op. Følger lige med i tråden.
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige tjekket mine væsentlige firmasider (mens jeg var logget ind hos Google), og det ser ganske interessant ud.

Hilsen, Robert

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Robert Kronberg:

Jeg har lige tjekket mine væsentlige firmasider (mens jeg var logget ind hos Google), og det ser ganske interessant ud.

Hilsen, Robert

Du skal tjekke dem i inkognito mode med Google Chrome, hvis du vil se den stygge virkelighed

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var dog en fantastisk opdatering fra google! Nu er der kommet mere fokus på kvalitet og jeg er gået 3-4 sider frem på næsten samtlige af mine dårligt rangerede keywords og de keywords jeg har satset på er rykket fra side 2 til side 1 og dem som var på side 1 er også rykket frem. 

Så mangler vi bare, at google kigger lidt mere på, hvor længe de besøgende er på sitet, antallet af læste sider og ikke mindst hvor mange artikler der er på sitet indenfor det givne område. 

Tak til google for at forsøge på at give os bedre søgeresultater! Tak! 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sørensen:
Nu er der kommet mere fokus på kvalitet

Hvis du tror Google ikke altid fokuserer på kvalitet i SERPS tror du forkert. Der er ikke kommet mere fokus på det, men der kommer løbende opdateringer til prøver at gøre SERPS bedre og bedre, dette er en af dem.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Google er nu meget sjove til tider. 

Min mobilt bredbånd side som satser på forholdsvis kvalitetsindhold, og har mange stærke links (også fra teleselskaber), den er fuldstændig rundbarberet af Google. Imens en random side jeg har liggende: billig bredbånd, som ingen backlinks har, ingen værdi giver, og som aldrig er blevet opdateret. Den er stormet frem og ranker nu super på nogle vigtige søgeord. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha en opdatering... nogen af mine sider er er steget en smule andre er faldet lidt, mens en enkelt helt er forsvundet :/

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Thomas Sørensen:
Nu er der kommet mere fokus på kvalitet

Hvis du tror Google ikke altid fokuserer på kvalitet i SERPS tror du forkert. Der er ikke kommet mere fokus på det, men der kommer løbende opdateringer til prøver at gøre SERPS bedre og bedre, dette er en af dem.

Du kan vel ikke benægte, at google med denne opdatering har prøvet at fokusere endnu mere på at kvalitetssider skal have bedre ranking? 

Hvis du læser denne side http://googlewebmastercentral.blogspot.de/2012/04/another-step-to-reward-high-quality.html?m=1 så vil du se, at ordet quality optræder 60 gange i teksten Smile

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Sølund:

Google er nu meget sjove til tider. 

Min mobilt bredbånd side som satser på forholdsvis kvalitetsindhold, og har mange stærke links (også fra teleselskaber), den er fuldstændig rundbarberet af Google. Imens en random side jeg har liggende: billig bredbånd, som ingen backlinks har, ingen værdi giver, og som aldrig er blevet opdateret. Den er stormet frem og ranker nu super på nogle vigtige søgeord. 

Jeg håber da begge vores sider komme op på vores placeringer igen... Men det tror jeg nu også de gør. Har svinget op og ned på SERP i den branche i lang tid.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Thomas Sørensen:
Nu er der kommet mere fokus på kvalitet

Hvis du tror Google ikke altid fokuserer på kvalitet i SERPS tror du forkert. Der er ikke kommet mere fokus på det, men der kommer løbende opdateringer til prøver at gøre SERPS bedre og bedre, dette er en af dem.

Jeg læste dit indlæg forkert første gang. Det er rigtigt, at google altid har haft fokus på kvalitet, men jeg synes ind imellem det har været svært at se. Det går dog fremad for google med først panda og nu denne opdatering. 

Side 5 ud af 8 (72 indlæg)