Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-Tekster - Skarpt tilbud

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Medaminoer – så er der lidt tid tilovers, når nu visse folk ikke kan lade være med at svindle.

Det giver så mulighed for at lave et skarpt tilbud på kvalitetstekster – som du kan få hænderne i.

Giv dig selv muligheden for at få leveret SEO-tekster, der spiller

10 tekster af 400-450 ord – 80 kr. pr. stk.

20 tekster af 400-450 ord – 75 kr. pr. stk.

30 tekster af 400-450 ord – 70 kr. pr. stk.

Priserne er ex moms – gælder ved bestilling i april måned

Jeg har også mulighed for at lave tilbud på

Artikel-Skrivning
Blogs
Nyhedsbreve
Pressemeddelelser
Salgsbreve
Produktbeskrivelser
Noveller
Digte

Er blandt andet freelancejournalist for Vodskov Avis og har over det sidste år leveret langt over 3000 tekster til diverse hjemmesider – emnerne spreder sig fra fiskeudstyr til sexlegetøj.

Kontakt mig på PB, carstenrc@msn.com eller ring på 50712073

Referencer:

Marjoe.dk
Carsten har flere gange leveret tekster, hvor han altid finder på nye vinkler, spændende historier, om de mange smykker, jeg har til herrer. Det er en fornøjelse at arbejde sammen med Carsten, der altid leverer som lovet og med godt resultat.

Jean-Michel fra Drivhusguiden.dk udtaler:
Uden omsvøb vil jeg sige at du er den bedste artikel forfatter jeg har prøvet indtil videre, og jeg har alligevel prøvet nogle stykker, både på dansk og udenlandsk. Du skriver og staver helt korrekt, men det bedste er at du skriver nogle meget informative artikler i et levende og billedligt sprog, som man får noget ud af at læse, samtidig med at de fænger én og er underholdende. Så jeg er en meget tilfreds mand, mange tak.

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)