Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webhotel hos Meebox

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminioer.

Jeg er utrolig træt af mit nuværende hostingsted, fordi der er en del nedetid og loadingtiden er meget høj.

Jeg har besluttet mig for at flytte til Meebox, men er i tvivl om hvilket webhotel jeg skal vælge. Jeg ligger

meget vægt på at webhotellet skal have lav nedetid og skal være hurtig at loade. Jeg har pt. 4 domæner, hvor

af 2 af dem er aktivere (affiliatesider / blogs). De to der er aktive generer hver dag samlet omkring 350-400 besøgende, hvis det kan være relevant viden.

- Håber der nogle der har et godt bud på, hvilket webhotel der er mest egnet til denne opgave.

Venlig Hilsen

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30

Jeg syntes du skal tage kontakt til deres support afdeling og høre hvad de syntes passer bedst til dit behov/trafik mængde/besøgs tal. De har nok langt bedre overblik over hvor meget deres forskellige webhoteller er i stand til at klare :)

Tilmeldt 22. Jul 11
Skrevet kl. 17:32

Jacob Hansen:

Jeg syntes du skal tage kontakt til deres support afdeling og høre hvad de syntes passer bedst til dit behov/trafik mængde/besøgs tal. De har nok langt bedre overblik over hvor meget deres forskellige webhoteller er i stand til at klare :)

God idé, det har jeg gjort.

Vil dog stadig gerne høre hvad folk har af erfaringer :-)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:33

Hej Martin.

Deres almindelige webhoteller klare udemærket opgaven, og supporten er stortartet uanset hvilket produkt du vælger!

Dog, giver deres pro løsning altså et turbo boost i din load tid hvis du køre et lidt krævende CMS (ikke fordi jeg oplevede nogen problemer overhovedet på standard hotellerne)

Hos Meebox får du ikke hvad du betaler for, du får ganske enkelt meget mere, sagt udfra mine erfaringer med andre hosting udbydere i samme prisklasse

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 22. Jul 11
Skrevet kl. 17:36

Tak for svaret.

Jeg har overvejet at købe et webhotel i deres kategori "Billigt webhotel", som hedder Webhotel 3.

Det tilbyder 50 GB disk - 250 GB månedlig trafik - 50 domæner - 24 kr/måned

- Vil det være optimalt for mig med dette webhotel, med den information jeg har givet? Jeg benytter

forresten wordpress til mine sider.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:39

Tror lige så godt du kan tage deres billigeste pakke, med mindre du altså bruger over 50gb plads og 250gb trafik? Performance mæssigt tror jeg ikke det gør forskeld, om hvilken pakke du vælger inden for hver af deres løsninger.

Tilmeldt 22. Jul 11
Skrevet kl. 17:42

Jacob Hansen:

Tror lige så godt du kan tage deres billigeste pakke, med mindre du altså bruger over 50gb plads og 250gb trafik? Performance mæssigt tror jeg ikke det gør forskeld, om hvilken pakke du vælger inden for hver af deres løsninger.

Jeg vil bare ikke risikere at købe det billigste, og det så viser sig at loadingtiden er langsomt, ligesom jeg oplever nu hos den nuværende host.

Venlig Hilsen

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:45

Det vil være det samme. Den eneste forskeld er pladsen/trafikken/antal domæner skulle jeg da helt klart mene, når man altså holder sig inden for samme løsning.

Hvis du ikke vil risikere dårlige loadtider skal du nok finde deres "pro" pakke istedet.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:50

Jeg ville nok smide de få ekstra hundrede kroner der er fra deres almindelige hoteller, og gå over til deres billigeste "pro" løsning, udfra de oplysninger du giver :-)

Vi oplevede en meget mærkbar forøgelse i hastigheden på vores Magento shop da vi opgraderede sidste år.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51

Den smarte iværksætter:

Jeg vil bare ikke risikere at købe det billigste, og det så viser sig at loadingtiden er langsomt, ligesom jeg oplever nu hos den nuværende host.

Venlig Hilsen

Martin

Jeg er ret sikker på at loadingtiden er den samme på alle deres 3 webhoteller. Da jeg fik over 10 domæner blev jeg nødt til at skifte til webhotel 2 pga. manglende plads, men loadhastigheden har været den samme.

Vil klart anbefale dig webhotel 1 - det burde være fint til dig.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)