Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Langsom hjemmeside

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 41
Fra  Podworld.dk Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for svaret. Jeg vil lige prøve Smush.it for at se hvad der gøres.

Mvh

Mahyar Farshi

Podworld.dk

Tilmeldt 13. Mar 12
Fra  Podworld.dk Skrevet kl. 12:02

KREATIVPARTNER:
Man får, hvad man betaler for. Og betaler man meget lidt, så får man også meget lidt. Mig bekendt er Dandomain de eneste, der ikke sælger den samme serverplads flere gange.

Det har du fuldstændig ret i. vi har sådan set også overvejet at flytte til en mere seriøs udbyder.

Mvh

Mahyar Farshi

Podwold.dk

Tilmeldt 13. Mar 12
Fra  Podworld.dk Skrevet kl. 12:04

Remydk:
Jeg flyttede enda til en billig udbyder Gigahost men der køre alt upåklageligt. Til .com domæner benytter jeg iPage.com det spiller maxYes

Det kan være vi skal prøve at undersøge dem også :)

Tilmeldt 13. Mar 12
Fra  Podworld.dk Skrevet kl. 12:10

Jacob Hansen:
Et andet værktøj der kan bruges til at finde ud af hvorfor ens side loader langsomt er tools.pingdom.com

den siger at vores hjemmeside er langsommere end 97% af de testede hjemmesider :(

Så det er noget vi skal gøre noget ved ASAP

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 12:13

Drop Flash, skift til Magento. Flash er i mine øjne tåbeligt at bruge til en webshop. Derudover kan Flash ikke ses på iPad osv som mange bruger til at surfe med. 

Tilmeldt 13. Mar 12
Fra  Podworld.dk Skrevet kl. 12:27

Oscar Eg Gensmann:

Umiddelbart siger min værktøjer at det er det indledende request til HTML'en der er sløvt, ikke så meget dine billeder og javascripts etc (dvs statiske filer).

Det kunne tyde på at din wordpress har lidt svært ved at få genereret siden pga mange databaseforespørgsler, en langsom database eller lignende.

Den umiddelbare hurtige løsning er at få installeret noget caching på din wordpress f.eks. w3 total cache eller lignende, så databasen kun skal kontaktes når der er ændringer til siderne.

Hej Oscar 

Mange tak for dine gode råd. Du har fuldstædig ret i at en caching løsning muligvis vil løse problemet. Og nu hvor du nævnte database-kald og dårlige plugins. Så kan jeg lige fornemme at det muligvis kunne være pga. den plugin der henter alle RSS feeds til siderne. Jeg vil lige prøve at finde ud af om det kunne være derfor.

Mvh

Mahyar Farshi

Podworld.dk

Tilmeldt 13. Mar 12
Fra  Podworld.dk Skrevet kl. 12:34

Jimmy Rittenborg:
Tilbage til menneskesprog - jeg VED dog at wordpress serverside mæssigt kan forbedres EKSTREM ved at benytte plugin'et W3 Total Cache se også wordpress guruen Yoast omtale plugin'et her http://yoast.com/reduce-http-requests-wordpress/ og her 
" target="_blank">
 samt Google's egen Matt Cutts benytter plugin'et - det bliver desuden også benyttet af mattcutts.com, mashable.com, smashingmagazine.com, css-tricks.com, net.tutsplus.com m.fl.

Hej Jimmi 

Jeg vil lige prøve at installere w3 total cache. Der er andre brugere, der også anbefalede det. Så det må jeg lige prøve :)

Mvh

Mahyar Farshi

Podworld.dk

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)