Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transport fra havn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej , Jeg ved meget lidt om import af varer og transportdelen, fra havn. Er der nogen der kan anbefale et firma(er) - der også har offentligt varelager, tror jeg det hedder?

Jillieann

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jillieann Ellice Larsen:
Jeg ved meget lidt om import af varer og transportdelen, fra havn. Er der nogen der kan anbefale et firma(er) - der også har offentligt varelager, tror jeg det hedder?

 

Det ville nok hjælpe lidt hvis du var meget mere specifik med hvad det er du søger hjælp til.  Det er meget svært at forstå hvad det er du mener med det du skriver.

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, jeg prøver igen Smile

Jeg skal importerer varer fra Indien en 20 fods container. Hvad gør jeg når den lander i dansk havn, og skal fragtes videre, på to lagre ; et på Sjælland og et i Jylland. Hvlket shippingfirma med varelager skal jeg anbefale producenten. 

Kan jeg lære mere om import på nettet evt ?

Jillieann

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jillieann Ellice Larsen:
Jeg skal importerer varer fra Indien en 20 fods container.

Jeg vil anbefale dig at du køber dine vare på betingelserne FOB (free on Board) og så selv får en danske speditør til at stå for fragten, det vil være det billigste for dig, din speditør vil så sørge for at containerens indhold kommer hvorhen du ønsker det.

Hvorfor vil du iøvrigt have to varelagre? det er jo kun noget der fordyre det hele.

Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn
Mange tak for svar. Jeg har nu kigget på Danske fragtmænd, og de har gode løsninger, ser det ud til. Dansk Supermarked, som skal modtage har 2 centrallagre, hvor du leverer til.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)