Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et ualmindelig godt tilbud til alle restauranter, caféer og barer!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hammel
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Snowhat.dk Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens!

Jeg står med et rigtig godt tilbud til alle restauranter, caféer og barer, der involverer endnu flere glade kunder, og endnu bedre marketings muligheder.

&feature=player_embedded" class="source">Tal fra Google i 2011 har vist, at mere end 29% af alle søgninger på restauranter sker fra telefoner med adgang til Internettet! Et tal der kun stiger, i takt med at iPhones og Android-telefoner bliver revet af hylderne. Er din side optimeret til at blive vist på en smartphone? Hvis ikke får næsten en tredjedel af dine besøgende måske en rigtig dårlig oplevelse, når de forsøger at tilgå din hjemmeside via deres smartphone.

Det er udgangspunktet for vores nye produkt - for vi er selv trætte af at blive mødt af tunge og trælse hjemmesider, når vi leder efter en restaurant eller en bar i byen.

Sammen med min partner i vores nye webbureau, Snowhat.dk, har vi udviklet en standard løsning for overnævnte, hvor de får en super lækker mobilside.
Mobilsiden er komplet med menukort, interaktiv kontaktside og en beskrivelse af restauranten/baren/caféen. Det hele kan super nemt administreres fra vores eget-udviklede administrations-modul, hvor vi har sat brugervenligheden højest.

Og hvad koster det så? Et minimum!

Du kan få løsningen fra 995 kr, og hvis der skal mere end standard til for at dække dit behov, så er vi selvfølgelig meget behjælpelige med yderligere!

Tjek www.snowhat.dk/mobir for mere information og kontakt, eller kontakt mig via Amino for flere oplysninger.

Mange hilsner,

Joakim Børlum
Snowhat.dk 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)