Jeg har udvidet forretningen med et domæne mere, www.bestilgravsten.dk det er ved en fejl blevet bestilt hos Gigahost. Mit andet domæne, dinsten.dk, lå hos megahost. Nu er det flyttet over af Gigahost, ja jeg ved det jeg trykkede godkend. Gigahost skriver at jeg skal "et eller andet" på min gamle udbyder megahost, jeg kan godt komme ind på min konto men ikke ind på mit domæne da den er flyttet, har jeg så mistet den prestashop der lå der? Det skrev Gigahost: Kære Dinsten. øhh Jeg trænger til lidt hjælp eller bare et råd, jeg ville gerne kvittere med fritvalg fra min shop, men hvem ønsker lige en gravsten på forhånd :) Peter |
Hej Peter,
Det var da en træls situation, du er havnet i.
Det gigahost foreslår er at flytte din side fra den gamle udbyder og over til dem, det der skal flyttes er alle filerne til din shop og databasen.
Hvis du stadig har adgang til din konto hos megahost, så har du højst sandsynlig ikke mistet din prestashop.
Jeg vil gerne hjælpe dig med at flytte alle filerne og databasen over til gigahost så din side kommer til at virke igen.
Hvis du hellere vil have domænet tilbage og ligge hos megahost, så kan det også godt lade sig gøre.
Du er velkommen til at sende en PM til mig.
Det er nok lidt tideligt at bestille en gravsten, men mon ikke vi kan finde ud af noget :)
Mvh.
Søren