Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontak til distributører i Usa, frankrig, tyskland og Sverige søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et fantastisk program som hjælper ordblinde og folk med læsevanskeligheder og mangler de bedste distributører i en række lande, pt er vi klar til Tyskland, Frankrig, Sverige og USA men kan hurtig komme op med andre sprog, så hvis nogen kender nogen eller selv er bosat i nævnte lande som har salgskundskaber ud over det sædvanlige og er villig til at skabe noget stort i tæt samarbejde med os, så skriv hellere i dag end i morgen.

Vi er godt igang i Danmark samt england og får ikke andet end ros og anerkendelse for vores produkter, så der er virkelig muligheder for de rette personer..

Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om produktet, er det et software eller?

er bosiddene i Tyskland NRW og er muligvis intresseret i en distributør aftale.

hilsen

Rako  

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rako

Dejligt, kan du ikke sende mig en privat besked med lidt info om dig selv og hvordan jeg kan kontakte dig.?

 

Mvh

Fra Paris
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 11
Fra  CATAMARAN Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viktor,

Det lyder da som et virkelig spændende program! Her i Frankrig er man nok ikke så langt fremme i forhold til ordblinde som i de nordiske lande, så der er helt sikkert er marked, som ikke er mættet. Vil du sende mig noget materiale? Og så måske lige gå ind på mit firmas hjemmeside for at se, hvem vi er : www.catamaran.fr

Med venlig hilsen Charlotte

bonjour@catamaran.fr

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

 

Lyder spændende, jeg kigger og sender noget til dig..

 

Bh

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi søger også i spanstalende lande, i Rusland og USA, lad endelig høre fra jer
Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viktor 

Har været på en lille ferie og har derfor ikke haft mulighed for at svare før nu,

som nævnt er jeg bosat i Tyskland og kunne godt tænke mig at starte som selvstændig, jeg læste om jeres koncept og mener at det er noget der helt sikkert kan bruges på Tyske marked,

send mig venligst noget mere info på email på rko@ofir.dk,

Mvh

Rako 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)