Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den bedste måde at tjene penge på sine videoer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil høre hvad den bedste måde at tjene penge på sine videoer er. Jeg har i noget tid prøvet YouTube partner programmet, og det giver nærmest intet.

Jeg ved flere af de større websites som kører med de her 10-15 sekunders reklame før indholdet, tjener 30-70 øre pr visning. Er der et netværk hvor man kan tilgå disse? Eller kræver det særaftaler?

Derudover - hvad er folks erfaringer med Buzzamedia? Kan de bruges til preload? Og er deres netværk godt?

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 11:42

Jeg ved ikke om Buzzamedia kan bruges som preeload fordi de har ikke haft nogle reklamer at vise endnu. Har været bruger hos dem i 1,5 mdr.

Men igen skal brugerne nok aktivt klikke på videoen.

Du skriver at du ikke har fået noget ud af YouTube partner program. Kan du oplyse noget om antal visninger og klik eller at du har haft 100 video visning og det giver et klik på 1%.

Jeg blev kontaktet af et medie bureau som gerne ville lave nogle online magasiner en form for kuponhæfter  men nu bliver det offline fordi der har de mulighed for at  få bedre betaling pga. annonce i trykte medier giver bedre betaling end online magasiner. Og deres holdning var at der ville gå nogle år før online bliver bedre.

Når man hører om dem som tjener penge på reklamer på Amino så er det artikler med link til produkter. Når jeg tænker tilbage til dengang jeg var i mobilix så talte man om branding jeg forstår ikke hvad firmaer kan få ud af at deres produkt ligger på en artikel web site. Ja de får et salg nu men kan kunderne huske produktet om 14 dage hvor de fik det fra. Der bliver set meget kortsigtet og ikke langsigtet når vi taler web. Hvis man som firma tænker langsigtet så vil man ikke betale for det.

Jeg ved ikke hvordan man kan tjene penge på Video, rigtige artikler på web i dag.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:00

Unskyld at jeg besvarer denne med et spørgsmål i stedet for et svar, men jeg var ikke klar over det var mulig at blive youtube partner i Danmark endnu? Er det noget de lige har åbenet op for, eller hvorledes har du båret dig ad for at få det til?

Fra Borre
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Gundersen IT Skrevet kl. 09:16

Lars Holdgaard:
Jeg har i noget tid prøvet YouTube partner programmet, og det giver nærmest intet.

Er det fordi du ikke har så mange visninger, eller er det procenterne som er meget lave?

Freelance .NET programmør. Se profil for mere info. - Leder du efter en online Engelsk Dansk ordbog?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)