Hjælp til hjemmeside med forum
Tilmeldt 19. Apr 12
Jeg ønsker at lave en simpel almindelig hjemmeside med forum funktion.
Har kigget rundt inde på wordpress , som er ganske fint men mangler en forum funktion i themet.
Altså ønsker jeg almindelige headtabs + et forum.
Det skal være et gratis opensource CMS .
Takker på forhånd for hjælpen, og siden dette er mit første indlæg her på Amino undskylder jeg på forhånd for eventuelle mangler.
Svar
Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Casper Fischer
Skrevet
22-04-2012 kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej.
Wordpress har da nogen udemærket forum plugins såsom Buddypress?
Mvh. Casper
Svar
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Ja. bbPress kan jeg også stærkt anbefale :)
Men vil du gerne bare have et hurtigt opsat forum, vil jeg anbefale Mingle Forum - du kan her læse hvordan du opsætter Mingle Forum .
Svar
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk .
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
22-04-2012 kl. 16:13
Svar
Der er indbygget et simpelt forum i Drupal 7, som du kan udvide med advanced forum og et hav af andre moduler.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
22-04-2012 kl. 17:13
Svar
Jeg ønsker at lave en simpel almindelig hjemmeside med forum funktion.
Har kigget rundt inde på wordpress, som er ganske fint men mangler en forum funktion i themet.
Altså ønsker jeg almindelige headtabs + et forum.
Det skal være et gratis opensource CMS.
Takker på forhånd for hjælpen, og siden dette er mit første indlæg her på Amino undskylder jeg på forhånd for eventuelle mangler.
Hej,
Jeg vil sige du skal byg det er phpBB3. Der er nemt og byg et forum i :D
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
22-04-2012 kl. 18:12
Svar
Hvis hovedfunktionen skal være et forum kan jeg anbefalde Simple Machines Forum (SMF). Det foretrækker jeg over phpBB da SMF virker til at køre en del hurtigere generelt. Her kan du også få nogle "Portal" plugins osv.
Hvis hovedsiden dog ikke er at forum, men det kun er en lille del af siden kan Wordpress/Joomla /Drupal med et forum plugin anbefaldes.
Held og lykke :)
Svar