Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nemmeste og billigste måde at gå fra simpelt I/S til ApS?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

Banditten:
Når man læser tråden så er der jo nærmest ingen grænser for hvor langt man kommer for 3.000 kr. i rådgiverbudgettet.

Kunsten er at vide hvornår standardkontrakten ikke rækker til ens forhold. Jeg oplever dog at de fleste selskabsfabrikanter er fleksible i forhold til mindre tilretninger uden at det påvirker prisen.

Men ja direkte omregnet ligger der ikke mange rådgivningstimer gemt i de priser.

/Henrik

 

Selvfølgelig kan standarddokumenterne tiltrettes og det er naturligvis direkte dumt at starte enhver anpartshaveroverenskomst på en blank side. Ethvert kontor med respekt for sig selv har standarddokumenter der kan tilrettes. Men det jeg gerne ville frem til er at man skal ofre de penge det koster i starten. Det er langt sværere at rette til efterfølgende.

Men når man f.eks. læser denne tråd og mange andre her på Amino så er der næste ingen grænser, der kan både stiftes selskaber, laves anpartshaveroverenskomster, indskydes aktiver ved apportindskud og hvad ved jeg - alt sammen for 3,000. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre med mindre der gåes på kompromis med kvaliteten eller vælges en rådgiver som ikke har meget at lave fordi de alle andre har fravalgt vedkommende.

Og så for en god ordens skyld, ovenstående er på ingen måde møntet på deltagere i denne tråd - jeg kender ingen af de i tråden nævnte rådgivere!

/Banditten

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:
"moral er godt men dobbeltmoral er dobbelt så godt".
Nej Henrik, dobbelt moral har en exponential faktor, hvilket betyder at dobbeltmoral er fire gange så godt...

I øvrigt var mit indlæg ikke for at klynke, men blot for at spare de 99 kr. en pludsprofil koster hvor man kan se hvem der er så søde at bytte enkeltstånde stjerner med en.

Og Michael, bare rolig nu skal jeg nok lade dig komme videre med den markedsføring du laver for Javed Aslam opretselskab.dk uden at genere dig yderligerer ..

 

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)