Jeg har lavet en webpack aftale med Post Danmark til min shop, men når der skal printes labels til pakkerne, er jeg i tvivl om det skal være labels fra Post DK eller om det er nogen man kan købe fx. i metro. Jeg starter min shop på mandag, og derfor håber jeg at jeg kan løse problemet inden.
Håber der er nogen der har erfaring på dette område, som kan hjælpe.
Aha... Jeg troede at man skulle have et bestemt label til det. Men kan forstå at det er underordnet om det er på alm. papir der puttes i plastiklommen på pakken eller om det er på labels.
Jeg skal dog brug labels, så de kan klistre på pakken. Så målene her skal svar til en halv A4 side? Så tror jeg at jeg så dem i metro - synes bare de stod lidt dyrt :)
Min erfaring er at det billigste vil være at tage fat i det nærmeste trykkeri og købe A4-ark med 2 labels hos dem (kan de bestille færdig fra deres grossist) Alternativt, hvis du har en printer som kan håndtere A5-ark så bed trykkeriet om at levere selvklæbende ark i A5 (Prisen er sikkert den samme pr etiket, men så får du den enkleste håndtering. Husk i øvrigt at det skal være etiketter med permanent lim hvis de skal sættes på f.eks. bobleplast eller andre plastictyper som kan være svære at klæbe på
Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk
Post Danmark sælger 1000 plastlommer for 270 kr. Og så er forsendelsen gratis.
Post Danmark er også de billigste jeg har fundet - og så lægger jeg ordrebekræftelsen bagved og bruger derfor kun en plastlomme pr. ordre - med mindre det er udland. Det kan vist ikke gøres så billigt med labels.
Hvis man køber mindst 1000 ark A4 med 2 etiketter på kan prisen på etiketterne komme ned under 0,30 kr pr stk Så jo, etiketter kan sagtens være med prismæssigt
Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk