Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - Kan du anbefale et godt firma?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har godt styr på de fleste aspekter af SEO, men har ikke tid/lyst til selv at rode med linkbuilding kontinuerligt, så jeg vil gerne betale mig fra det.

Kan nogen dele ud af erfaringerne med linkbuilding firmaer? Nogle I kan anbefale eller fraråde? Hvad er jeres erfaringer med backlinks.nu?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har prøvet backlinks.nu, og det fungerer helt fint. Du får hvad du betaler for, ganske enkelt.

Men hvis du har en dansk side, så vil du opleve at det ikke vil give det store, medmindre du selv aktivt arbejder med at sørge for at indeksere de links du får. Det er en masse foraprofiler osv. og hvis de ingen indlæg har skrevet, men blot er oprettet, så har linket ikke særlig meget værdi.

Hvis du derimod sørger for at linke et par gange til hver forumprofil, så vil det helt sikkert give noget god værdi. Og så sparer du jo tidsforbruget med at sidde og oprette foraprofilerne.

Hvis jeg var dig, så ville jeg nok hellere forsøge at finde nogle danske relevate blogs, og høre om du kan få et link derinde på en eller anden måde. Evt. spare pengene på Backlinks.nu, og så hører om du ikke kan købe nogle links på den pågældende blog (selvfølgelig i al hemmelighed).

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan godt stole på Rasmus fra Backlinks.nu men det er bare fora profil links... Ikke fordi de har den store effekt.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja backlinks.nu giver en masse udenlandske PR0 links som i udgangspunktet ikke har ret meget værdi. Det er også derfor jeg søger alternativer - nogen som kan tilbyde links fra sider med højere PR og gerne danske.

Det med at finde relevante blogs er en mulighed jeg selv har overvejet, men der er ikke ret mange af dem, så jeg får brug for ekstra linkjuice alligevel.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sergej

Jeg kan godt hjælpe dig med link-building.

Skriv en PB til mig hvis du er interesseret

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper: tak fordi du tænker på os :)
Sergej:

Ja backlinks.nu giver en masse udenlandske PR0 links som i udgangspunktet ikke har ret meget værdi. Det er også derfor jeg søger alternativer - nogen som kan tilbyde links fra sider med højere PR og gerne danske.


Det med at finde relevante blogs er en mulighed jeg selv har overvejet, men der er ikke ret mange af dem, så jeg får brug for ekstra linkjuice alligevel.



Vi bygger på pr4-9 domæner men det er klart at de enkelte sider vi opretter (profil sider) ikke har en høj PR.

Du skal være velkommen til at prøve servicen da du kan nøjes med en måned af gangen.
Fra København
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Det kan godt være jeg vil prøve jer senere, men ikke som min primære kilde til linkbuilding. Jeg vil skrive hvis det bliver aktuelt :-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Sergej:

Hej Rasmus,


Det kan godt være jeg vil prøve jer senere, men ikke som min primære kilde til linkbuilding. Jeg vil skrive hvis det bliver aktuelt :-)


Hej Sergej

Det skal du selvfølgelig være velkommen til :)
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sergej,

Hvis du gør det til en vane at lave et enkelt godt link pr. dag, så løber det alligevel op i en god mængde efter noget tid - måske det er en overvejelse værd, og så virker opgaven ikke så tidskrævende.

Blot et tip, som jeg selv har god erfaring med.

Fra København
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian,

Det kunne jeg gøre (har gjort det indtil nu), men konkurrencen er for stor til at de vil have en tilstrækkelig effekt - og så kan jeg ligeså godt outsource hele det arbejde med linkbuilding.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)