Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indretningsdesigner til kontor

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved ikke om dette er rigtig placeret, men jeg søger en indretningsarkitekt til at gøre noget ved vores kontor. Vi er oprindelig en iværksætter virksomhed som altid har sat tæring efter næring og indretning af vores kontorer har aldrig været i højsæddet. Her 10 år efter vi startede har vi kontorlokaler på en af københavns dyreste adresser og stor succes, men vores kontor(udstyr) etc. ligner stadig en iværksætter biks og vi har brug for et input til at gøre vores kontorsetup til en funktionel og lækker oplevelse. Størrelsesmæssigt så drejer opgaven sig om 20 arbejdspladser og tilstødende lokaler. Er der nogen der kender nogen de vil anbefale til denne opgave?

/Arco

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 11:04
Hej

Kontakt Henriette Leth. Hun er uddannet indretningsdesigner og utrolig dygtig. Hun har vundet flere priser med hendes designs.

Hils hende fra mig af. Hun kan træffes på +45 60614698

God weekend, når du når så langt.
Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 11:19

Jeg kan godt anbefale Heidi fra Kamp Gottenborg: 20 71 14 92.

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:02

Hej Arco,

Jeg er selv indretningsarkitekt, dog stadig under uddannelse. Jeg har tidligere arbejdet som indretningsarkitekt i Spanien, og har også haft nogle opgaver herhjemme i dk ved siden af studiet.

Hvis du er interesseret, kommer jeg gerne forbi jeres kontor og udarbejder et forslag ganske gratis. Hvis i synes om det, udfører jeg det til en god pris.

Du meget velkommen til at kontakte mig på tine.guldbrandsen@gmail.com, hvis du vil høre mere.

Med ventig hilsen

Tine

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 22:15
Tilmeldt 15. May 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Living Dream Skrevet kl. 08:38

Hejsa. Kan se det er en noget gammel debat, men vil da lige reklamere for vores nye firma, hvis der skulle være andre der faldt over tråden. Vi er 2 indretningsdesignere som netop er ved at starte firma op indenfor indretning. vi har begge over 15 års erfaring indenfor den kreative branche. Vi indretter både for private og virksomheder så kontakt os endeligt for et uforpligtende tilbud.

contact@livingdream.dk

God vind herfra.

www.livingdream.dk 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)