Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg bede om et godt råd?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 65
Fra  Filmskole for Selvstændige Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave et nyt on-linekursus i Filmskole for Selvstændige, der viser, hvordan man laver en præsentationsvideo, hvor man selv er på. Og hvordan man laver videoer til sit nyhedsbrev. Det handler om indhold og teknik og om at overvinder frygten for at sætte sit fjæs på spil.

 Jeg har tre titler i spil og vil gerne høre, hvilken een, du umiddelbart synes er bedst:

1. Sig det med film!

- din personlige salgsvideo


2. Kameratræning!

- din personlige salgsvideo


3.
Sælg dig selv med video

- sådan gør du

Det er en kursus under.

http://filmskoleforselvstaendige.dk/

Med venlig hilsen

Mikael Johnsen

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

4. Lær at sælge dig selv !

Din personlige salgsvideo :)

 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes umiddelbart bedst om nr. 3 :)

Mvh Tobias.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Apr 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes helt klart nr. 3, da overskriften er spot on og fortæller hvad kurset går ud på. De andre virker lidt afhængige af manchetten/underoverskriften.

Fra kbh
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det det handler om skal fremgå mere præcist f.eks "Sådan laver du videos til dit nyhedsbrev"

Ballonbukser, drengebukser, pigebukser og voksenbukser fra La/Møf. Find os på www.lamoef.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart hælder jeg også til nummer 3. Men jeg ville faktisk lave den lidt om, så den hed:

"Sådan sælger du dig selv med video" eller noget i den dur.

Dog synes jeg alligevel, at "sælg dig selv" efterhånden er ved at være lidt overbrugt. Jeg får associationer til selvudviklings- og jobsøgningskurser.

I min verden er der forskel på videoer til nyhedsmail og "overvind frygten for at sætte sit fjæs på spil".

Hvis kurset henvender sig til "lidt af det hele" - virksomheder, den "lille" selvstændige, jobsøgende mv. så fungerer en "selv dig selv"-titel måske fint nok. Men hvis det nærmere er tiltænkt at skulle være en del af en nyhedsmail, så ville jeg prøve at få det til at handle lidt mere om produktet frem for personen (medmindre personen er produktet). F.eks. "Sådan sælger du mere - lav professionelle salgsvideoer".

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)