Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv os dog formateringen tilbage i editoren?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu ser jeg pludselig at punktlister, fed skrift, understreget skrift, skråskrift osv. er blevet fjernet. Jeg vil fra nu af aldrig have det behageligt på nogen måde med at lave decideret lange og gode indlæg, da det bare vil være én lang tekstroman, uden nogen som helst struktur overhovedet.

Jeg kan regne ud at grunden til denne markante ændring, vil være optimering af hastigheden på forummet, da der ikke vil være så meget html i trådene, men min ærlige mening er at det forringer rigtig, rigtig mange indlæg.

Det virker absurd at man bevidst gør sådan at indlæggende forringes på denne måde. Formateringerne er gode til at holde orden på et indlæg, og markere visse og vigtige ting. Jeg er normalt ikke meget for at kritisere andres ting, men dette synes jeg dog er et så aboslut tåbeligt forslag. Nøjagtig ligesom "debatter du deltager i" på forsiden, hvor den går ind på en ny side, i stedet for en drop down.

Nogle gange er performance ikke blot hastighed, men også brugervenlighed og kontrol over (i dette tilfælde) diverse indlæg. Det irritere mig da grænseløst at jeg nu ikke kan lave et FLOT indlæg.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Påskebryg

Årsagen er at jeg i øjeblikket gør alting lettere at bruge og jo færre knapper, des mere hastighed og mere overblik. Min vurdering er, at meget få brugere har det behov.
Men hvis du har det, kan du under indstillinger - debatindstillinger vælge en der kan alt. 
Så ro på :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Hej Påskebryg

Årsagen er at jeg i øjeblikket gør alting lettere at bruge og jo færre knapper, des mere hastighed og mere overblik. Min vurdering er, at meget få brugere har det behov.
Men hvis du har det, kan du under indstillinger - debatindstillinger vælge en der kan alt. 
Så ro på :-)

De bedste hilsner

Martin

Så blev jeg glad igen :) Beklager mit sure opstød - det er trods alt fredag morgen. Heldigvis er det snart weekend.

Tak for svaret.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Hej Påskebryg

Årsagen er at jeg i øjeblikket gør alting lettere at bruge og jo færre knapper, des mere hastighed og mere overblik. Min vurdering er, at meget få brugere har det behov.
Men hvis du har det, kan du under indstillinger - debatindstillinger vælge en der kan alt. 
Så ro på :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Den fjerner også <PRE> formatering - det er rimelig træls når man viser kildekode.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom, kan du ikke bare bruge den udvidede editor?

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor finder jeg debat indstillingerne?

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Det gør du under "Ret Profil --> Debatindstillinger og Indlægs-editor hvor du vælger udvidet

Best regards

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se det logiske i det, men tror nu der kommer til at være rigtig mange nye brugere som aldrig finder ud af de kan slå den udvidede version til, og derfor bare syntes det er irreterende at den mangler.

Det er ikke alle der laver en tråd når de er utilfrdse jo.

rygestop dag for dag

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

rygestopdoc.dk:

Jeg kan godt se det logiske i det, men tror nu der kommer til at være rigtig mange nye brugere som aldrig finder ud af de kan slå den udvidede version til, og derfor bare syntes det er irreterende at den mangler.

Det er ikke alle der laver en tråd når de er utilfrdse jo.



99% af det at debattere, er at skrive en tekst.
Prøv at se folks indlæg, hvor ser i lige nogle der bruger bold, punktopsætning etc?
Nej vel, ingen bruger det og derfor er det fjernet fra almindelige brugere.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)