Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Investorer til webportal

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen,

Jeg er ny er her på dette iværksætter forum. Grunden til at jeg er kommet ind her at jeg har en webportal som drejer sig om 3G mobilteknologien. Den er har ligget i dvale siden i sommers. Imidlertid ønsker jeg at komme videre med projektet og søger investorer ( gerne nogle der også kan fungere som rådgivere).

Indtil videre har jeg for eksempel haft en markedsføringsbudget på 0, men har alligvel formået at få trafik og abonnenter på nyhedsbrevet ind. Selv om dog det har været begrænset.

Derfor vil jeg høre om der er nogen der kan hjælpe mig. I som skulle være interesseret kan tjekke portalen ud p www.3ginfo.dk .
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 12:20
Tillader mig at komme med lidt kritik af siden - håber det er ok?

Nogen af det første der falder mig i øjnene er designet. Er for så vidt simpelt og overskueligt, men synes der mangler liv. Ikke irriterende flash-animationer, men noget mere grafik/farver/something. Siden skal være mere indbydende for folk. Du kan have et nok så godt indhold, men er siden for kedelig surfer en del folk videre.

Det næste jeg hænger mig i, er at flere af punkterne er under udarbejdelse. Smid aldrig en halvfærdig side på nettet. Brug hellere lidt ekstra tid og ryk udgivelsesdatoen.

Nå, skal heller ikke være negativt det hele. Jeg synes idéen er god og 3 er jo netop blevet meget populært efter de andre teleselskaber har fået lov at komme med på bølgen. Bliver nok endnu mere populært i 2006, når TDC får udvidet deres dækning. Så er tiden er bestemt moden.

Kan se du pt. kun har lidt nyheder, men har planer om anmeldelser af telefoner, hvilket jeg tror kan lokke en del folk til, hvis de bliver opdateret løbende med nyeste 3-mobiler. Udover anmeldelser bør du tilbyde noget mere, der får brugerne til at komme igen. Udvid siden med et debatforum med emnerne; "udbydere, 3g-mobiler, etc".. Noget der gør at folk kommer igen. :)
Lur evt. mobildebat.dk af ;-)

Inden du begynder at markedsføre siden, synes jeg du bør rette op/tilføje de ting jeg har skrevet. Gør den mere attraktiv for brugere såvel som partnere. Når siden er indbydende og du har lidt besøgende, kan du begynde at bytte partnerlink, hvilket kan give ret meget i opstarten.

Driver selv et mobilsite med omkring 5-600 unikke besøgende om dagen, og kunne evt. godt være int. i at linke hinanden.

Håber det er ok jeg blandede mig. ;-)
Tilmeldt 11. Dec 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:28

Nu kan man jo altså komme ret langt med mange projekter uden at der ligefrem er brug for investorkapital. I tilfældet med dette site vil jeg helt bestemt anbefale at en række ting bliver bragt i orden inden du overhovedet begynder at lede efter nogen der vil putte penge i det.

For det første skal siden strammes op designmæssigt. Og så skal den have indhold - ikke en masse "Under konstruktion" sider.
For at du kan lave indhold (og iøvrigt også for at finde investorer) skal du have defineret hvem målgruppen er. Er det 3G branchen? Er det 3G brugere - og erhverv eller private?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:52
Investorer smider generelt kun penge efter et projekt hvis der på sigt er penge i skidtet. Hvordan har du tænkt dig at generere omsætning på sitet? Gennem annoncer eller services?

Jeg hoppede selv med på 3G vognen for en måneds tid siden. Jeg har købt et 3DataCard som virker fint, men jeg venter nok lidt med at købe en 3G telefon. Jeg har nemlig ikke alt for god dækning der hvor jeg plejer at bruge mobilen.

De fleste ved nok ikke helt hvilke fordele/ulemper 3G har, så det er da en god ide med en 3G portal...

mvh Carsten
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)