Jeg har skrevet 40 artikler, som bestiller ikke er i stand til at betale, da der var tale om svindel fra vedkommendes side.
Nu har jeg så 40 producerede artikler, som jeg gerne vil give et godt tilbud på, hvis du ønsker at købe dem
Følgende er emnerne:
ole henriksen produkter tilbud ole henriksen tilbud ole henriksen billigt billige ole henriksen produkter chanel neglelak online billig parfume online hugo boss online hugo boss parfume mænd hugo boss parfume kvinder Georg Jensen Marguerit ring georg jensen manchetknapper georg jensen marguerit armbånd georg jensen marguerit broche georg jensen marguerit halskæde georg jensen glow lysestage georg jensen termometer udendørs georg jensen adventsstage georg jensen uro georg jensen årssmykke 2012 georg jensen damask georg jensen sengetøj georg jensen halskæde marguerit smykker georg jensen georg jensen hygrometer georg jensen fusion ring georg jensen moneyphant georg jensen duge georg jensen årsskeer georg jensen udsalg georg jensen flagstang georg jensen kortholder georg jensen juletræslys kugler og klokker georg jensen nøglering hjerte georg jensen skål georg jensen marguerit øreringe georg jensen p-skive georg jensen barometer georg jensen parkeringsur georg jensen vejrstation georg jensen sparegris
Leveringstiden er ganske kort, da jeg jo har skrevet dem :-)
Du har mulighed for at købe enkelte, flere eller alle - prisen taler vi om.
Kontakt mig for yderligere detaljer, enten på mail carstenrc@msn.com eller tlf. 50712073
Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her
bedrageri og snyd er kommet for at blive og folk bliver sku mere og mere kolde overfor det danske retssystem, men systemet passer sku mere på kriminelle end ofrene :(
Trist, men håber du får du/i får jeres penge hjem igen