Hey alle. Hvad foretrækker i? iMac eller PC? Og hvorfor? Jeg tænker til at arbejde på. |
Jeg fortrækker en MacBook fordi den virker og er til at have med på farten.
Hey alle. Hvad foretrækker i? iMac eller PC? Og hvorfor? Jeg tænker til at arbejde på. |
Hej |
/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk
Det afhænger af hvad du er til? SM eller blid? Håndjern eller frihed. Design eller funktionalitet. Spøg til side. Jeg foretrækker selv PC, har haft Mac før i forbindelse med min uddannelse, men har aldrig brudt mig om den. Jeg er aldrig kommet over at man f.eks. skal "smide" usb-enheder i skraldespanden for at tage dem sikkert ud. |
Kommer snart...
Nok mere på sin plads at spørge om hvilket OS ;-) |
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
KUN arbejde, så jeg kan trække den fra i skat :-) |
Jeg fortrækker PC de holder generelt til mere de utral books som også Mac kaldes er der lidt minus ved Batteriet tid kort de fleste under 10 timer batterie på , de er simpelthen for tynde , men selvfølgelige kan man så købe 2 batterier , men de er stadigvæk tynde så man skal virklige tænke sig om når man bevæger sig jeg vil hellere have en lidt trykkere og de holder 18 - 20 timer batteriet da man tit er på farten mere end 8 timer de er jo tynde vis sider i tog skal man tænke på der kan forkomme stød vis du sider i toget er det bedste der er vis vandafvisendehed vis lige kommer lidt vand wupti den går ud de fleste Mac er simpelthen for tynde vis du er på farten , de ser smarte ud på cafeen og vis er på kundebesøgene der er nok Power i PC , men folk der ikke sider i tog er på farten og ikke skal tænke på holdbarheden i computeren kan den være et udmærket valg med en MAC computer Vis bare skal side der hjemme er det nok bedste med en stationær computer PC , men jeg ved ikke alt om Mac computer det kan godt være de laver stationære computer der er mange der arbejder i tog så ville jeg klart vælge PC , da de er lidt tynder generelt MAC computer , hvilken forhold arbejder man under er noget det man skal tænke over også vælg af computer vi skal alle samme arbejde Om Mac er hurtigere på nogle måder det vil jeg ikke mene den korte tid min holdte synes jeg den virket ikke hurtigere end en PC , men jeg havde den ikke langt tid da jeg sider i tog og bus der kan jo forkomne lidt hårde opbremsning ja så lidt stød skal den jo kunne klare vis jeg skal have en computer , så jeg vælger afgjort en PC og en massiv model der holdbar og en model der vejre meget mere end en standard MAC computer |
Ja men hvad skal du lave på den? |
/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk
Jeg foretrækker Windows frem for Mac Computere, som kører på Windows, er generelt billigere, acceptere flere programmer end en Mac og så holder den lige så godt Men det er jo lidt et personligt valg, da en PC og en Mac jo stort set kan det samme |
har været glad for min pc siden 1995, men da jeg tog springet for 3 måneder siden og købt en macbook air fortrød jeg at jeg ikke havde gjort det for 10 år siden. den er SÅ MEGET mere bruger venlig og behagelig, desuden kan niceness faktoren kan slet ikke sammenlignes. Jeg vil dog sige at hvis jeg skulle arbejde med programmering, webdesign eller lign så ville jeg stadigvæk fortrække en pc. |
rygestop dag for dag