Jeg har hjemmesiden www.Betweens.dk. Vores hjemmeside kører sådan set rigtig godt, og besøgende er også steget med over 500% de seneste måneder. Mit problem er dog at vi gerne vil højere op på nogle af de søgeord vi fokusere på (en af de første 3 pladser på google). Dog kører det rigtig langsomt fremad nu, med processen og jeg føler ikke rigtigt at der sker noget, med vores placeringer. Nogle af vores keywords er: 1. Billigt børnetøj, 2. drenge tøj, 3. pigetøj, 4. D-xel, 5. Cost:bart. Kan man cirka sige hvor lang tid det tager at komme på en god placering, og kan man se ud fra siden, om vi spænder ben for os selv nogle steder. Er det en fejl at vores title tags ser sådan her ud: Billigt børnetøj | Køb (produktbeskrivelse) fra (mærke) til børn og piger pigetøj - (produkt nr.) ?. Er det en for monotom måde at skrive title tags, selvom vi har vores hoved keywords med osv.? Mange tak for jeres svar. Mvh. Jakob :) |
Trenddress.dk:Kan man cirka sige hvor lang tid det tager at komme på en god placering
Måske aldrig, det er jo en benhård branche. Har du overvejet at starte med nogle mindre konkurrenceprægede søgninger?
Trenddress.dk:Er det en for monotom måde at skrive title tags
Personligt havde jeg valgt at lave titlen og metabeskrivelsen manuelt, teksten skal jo også gerne sælge. Du ser heller ikke AdWords annoncer se sådan ud. Det tager faktisk ikke lang tid, hvis du laver det samtidig med produktbeskrivelsen.