Jeg har startet den her webshop op med tilbehør til iPhone, iPad m.m.
wwww.Tilbehørsshoppen.dk er navnet og har efterhånden haft 200 ordrer, men man ønsker jo altid at blive større.
I forhold til markedsføring har jeg været igang med lidt linkbulding i form af tilmelding til diverse linkkataloger, facebookside og uddeling af flyers.
Jeg er nu klar til at gå et skridt videre og gå i krig med Affiliate marketing. Jeg modtog en mail fra Trade Tracker danmark, som er en større dansk virksomhed med fokus på affiliate. Og har nu haft møde med dem, hvor de fortalte mere om deres arbejde. Det skal siges at jeg ikke ved særlig meget om affiliate marketing, men det lød rigtig positivt. Startprisen vil være 3000,- og 300,- om måneden.
Jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaring med Trade Tracker og om det er noget der vil gavne min webshop?
På forhånd tak for svarende.
Mvh. Jacob Skaarup Andersen Indehaver, Tilbehørsshoppen.dk
Jeg har ikke erfaring med tradetracker, så kan ikke udtale mig om dem.
Men jeg vil dog forslå dig at tale med flere netværk og se hvad de kan tilbyde, før du tager en beslutning.
Hvis du gerne vil have en snak om hvad du skal være opmærksom på i forhold til affiliate marketing, så vil jeg godt give dig en time af min tid - skriv til mig og vi kan aftale et tidspunkt som passer.