Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser på bærbare søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen, der kender et godt website til sammenligning af priser på bærbare?
Jeg har prøvet www.edbpriser.dk, men jeg søger sammenligning af priser på et bestemt mærke - Lenovo T60 - og orker ikke at bladre mig igennem samtlige af Lenovos produkter for at finde den.

- Er der i øvrigt nogen af jer, der har erfaring med Lenovo T60, hører jeg også gerne om det.   

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:20
Kan denne søgning bruges: Lenovo T60?
Der er "kun" 98 varer at kigge igennem.

Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:34

Tak Dimitri - det indskrænkede søgefeltet lidt.
- sært i øvrigt. Jeg prøvede at søge den på IBM T60, og der fik jeg rent faktisk den rigtige model frem, men dit link viser flere modeller og til flere (og billigere) priser.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:21
Jeg har selv en IBM T60 (14'''') og den kører bare helt perfekt. Den holder strøm i lang tid, siger næsten ingenting og kører stabilt. Derudover  er services hos IBM rigtig god og  med den std.-aftale jeg har, går der maks 5 dage ved reparationer. Derudover har den en del fede detaljer, og en god navigation.

Du kan også læse lidt om T60 her: http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=IBMT60, jeg har modellen med
Intel Core 2 Duo 1,66ghz og 1gb ram, og det er kraftigt nok til mig. Jeg har dog til tider overvejet lidt flere ram, når man arbejder med rimelig tunge grafiske filer.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)