Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger designer / koder til super projekt!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Lad mig starte med at fortælle, at grunden til jeg søger er at jeg ikke alene kan smide et større beløb for hjemmesiden så jeg tilbyder derfor procenter af indtjeningen!

Jeg producere selv musik, og som mange andre i den branche kigger vi på tusindvis af cover versioner på youtube osv.

Jeg har igennem længere tid haft kontakt med div. Producere i ind- og udlandet, og fået samlet en del personer som har de rettigheder og muligheder for at tilbyde personer en pladekontrakt.

Jeg mangler derfor en hjemmeside. Der er pt. Ikke blevet lagt nogle penge i projektet, men indtjeningen er et 7cifret beløb hvis ikke mere!, over længere tid self.

Jeg kan ikke uddybe min idé offentligt, men somsagt kan jeg tilbyde procenter af indtjeningen som er garanteret.

Lyder det noget du kunne tænke dig at træde ind i? Så skriv endelig.

På forhånd tak

((Dette er mit første indlægAmino, så beklager hvis der er fejl og ligne.)

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 21:46

Hvordan kan du garanterer en indtægt, blot fordi man kender forskellige producere i ind og udland?

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København SV
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:30

Fordi jeg kan garantere en pladekontrakt til en eller flere, kan ikke nævne hvem og hvornår. - Det blir en betalingsside hvor flere selsskaber dagligt følger med. Grunden til at dette blir en betalingsside, er for at holde useriøse folk ude, og garantere flere selsskaber følger med.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)