Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må konkurrent kopiere søgeord fra webshop?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Bøllingtoft, Reklame & Webdesign Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har opdaget at en nystartet webshop i samme branche, har kopieret alle mine søgeord jeg har brugt på min webshop (ca. 40-50 søgeord). Rækkefølge og stavemåde er nøjagtig som på min webshop. Enkelte ord er fjernet, I og med de ikke sælger produktet (der er dog også flere steder hvor det er glemt).

Hvad mener i? Er det i orden og overhovedet tilladt?

Mvh
Nikolaj
Kart-shop.dk

www.nikolajbollingtoft.dk - reklame og webdesign
Ejer webshoppen Kart-shop.dk  - salg til gokart og banerace

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Søgeord? Mener du menupunkter eller hvad?

Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Bøllingtoft, Reklame & Webdesign Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej mener keywords/søgeord - altså ord jeg gerne vil findes på i søgemaskinerne. :-)

www.nikolajbollingtoft.dk - reklame og webdesign
Ejer webshoppen Kart-shop.dk  - salg til gokart og banerace

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Bøllingtoft:
Nej mener keywords/søgeord - altså ord jeg gerne vil findes på i søgemaskinerne

Hvordan har de kopieret dem?

Optimere de mod de samme ord? Det er helt normalt når man er i samme branche.

/Brian

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Bøllingtoft:

Nej mener keywords/søgeord - altså ord jeg gerne vil findes på i søgemaskinerne. :-)

Alle kikker vel hinanden over skulderen, så har du et par gode søgeord jeg kan bruge, så bruger jeg dem.

det er der intet ulovligt i

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Bøllingtoft:

Nej mener keywords/søgeord - altså ord jeg gerne vil findes på i søgemaskinerne. :-)

Jeg er heller ikke sikker på hvad du mener, mener du dine tekster er blevet kopieret?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bølling

De må gerne bruge samme søgeord hvis det er det du mener? I er jo i samme brance :)

Men de må ikke bruge din tekst.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Saa din konkurrent har the exact samme keyword tag i sin header som du har?

<META NAME="KEYWORDS" CONTENT="alpinestars, arai, lucky design, cara coat, llc visir, unipro, semel, ckr rat, bengio bumper, dækmaskine, udstyr, beklædning, gokart, gocart, kart, karting, bilrace, banerace motorsport, kart-shop.dk, kartshop.dk, kart-shop, kartshop, bøllingtoft, nikolaj bøllingtoft, kørehandsker,køresko, køredragt, hjelmhue, visir, ribbensbeskytter, regnhandske, stopur, skruesæt, tear-off, visirsticker, klistermærker, mekanikerhandske, tech1zx handske, tech1k handske, tech1z sko, kmx7 køredragt, pit shoe, neo pro handske, tech1t sko, hans clips, hans hjelm, brandsikkert undertøj, t-shirts, tasker, fleece trøje, paint works, maling af hjelm, painting, bollingtoft, køreudstyr, køregrej, regngear">?

Bare rolig, det har stort set ingen indflydelse paa din eller deres placering i soegemaskinerne.

/Nicolaj

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:
Bare rolig, det har stort set ingen indflydelse paa din eller deres placering i soegemaskinerne.

Hehe eller nærmere sagt ingen..

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra det er dine keywords i meta tag du tænker på?

Selvfølgelig er det moralsk forkert at gå ind og kopiere andres arbejde 100% - men om det ligefrem er ulovligt at kopiere keywords, det tror jeg du får svært ved at bevise.

Det er noget helt andet hvis det er dine tekster og billeder han kopiere - så skal du være over ham med det samme :)

I forhold til SEO så har keywords så lille en betydning i det samlede billed, så det ville jeg ikke frygte hvis jeg var dig.

Hvis resten af hans SEO arbejde er i tip top super duper vil kopiering af dine søgeord ikke gøre fra eller til.

Jeg tror dog næppe det er tip top det han laver, hvis man ingen gang kan sætte sig ned og finde ud af sine hoved keywords selv - så tror jeg ikke man har noget at frygte over for sådan en.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)