Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli network anno 2012 - erfaringer, positive som negative?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Bjæverskov
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg er godt klar over det er længe siden du har startet dette indlæg, men jeg syntes alligevel jeg vil fortælle dig kort om mine erfaringer med Dubli anno 2013.

Jeg har selv været involveret i firmaet i godt og vel 2 år. Det har været en utrolig spændende rejse og har først for ganske nyligt for alvor taget forretningen til mig, da der har været en skilsmisse og andre udfordringer, som har "stjålet" min opmærksomhed.

DubLi har givet mig et personligt løft og modet til at drømme store drømme igen. Jeg er så priviligeret at have en fantastisk upline, som er utrolig hjælpsom.

Jeg har, naturligvis, selv benyttet mig at DubLi's funktioner og kan se, det virker stort set uden fejl. Der har været nogle få børnesygdomme, som der bare skulle gøres opmærksom på, hvor efter fejlene er blevet rettet relativt hurtigt. Jeg har fået den cash back jeg har været berettiget til og den er kommet til tiden. Jeg kan også se, som partner i firmaet at pengene er så småt begyndt at dryppe ind på kontoen.

Tingene er blevet leveret fra firmaets side, nogen gange med lidt forsinkelse, men de er kommet som lovet. Men jeg kan også se og oplever også forsinkelserne bliver mindre og mindre og der bliver strammet op alle vegne. Nu har firmaet 10 års jubilæum i år, hvilket også må sige noget om kvaliteten af dette. Vi er børsnoteret på OTCBB, men der er planer om at gå på Nasdac i år, hvilket højst sandsynligt vil ske lige i nærheden af jubilæumet. Dette er dog min egen formodning.

Hvis du er interesseret i at vide mere, er du meget velkommen til at kontakte mig på mikaelnordentoft@dubli.com

Venlig hilsen

Mikael Nordentoft

Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mit navn er Jonas, og jeg har været kunde i nu 1 år, og jeg har siden jeg var teenager handlet meget på internettet, og gennem DubLi har jeg handlet i de samme butikker som jeg plejer, men har på et år fået 1376,81 Euro tilbage i det såkaldte Cashback, det er lidt over 10.000 KR 
- Som forbruger stopper jeg ikke med at spare penge hvor jeg alligevel handler, for det er mange penge for min familie at få 10.000kr om året ved vores dagligdags handel.


God Dag derude :D

Nu har jeg læst en masse på Google og efter min optik lyder forretningen som en god forretning, nu har jeg selv været med i Zinzino, og der skal man ud at skabe et behov for ens produkter til folk, og får først profit når man har solgt sit varelager af kaffemaskiner mm. 

det jeg opfatter med DubLi er at man får en forretning hvor det går ud på at henvise folk/kunder til portalen hvor de ligesom mig og min famile sparer penge der hvor jeg gerne vil handle, og derved kan de få en lille profit ved det og det syntes jeg lyder utrolig facinerende, nu er jeg VIP kunde og har selv henvist mine venner til portalen og har som kunde fået 20 EURO ved som kunde at dele budskabet, ligesom da jeg gik fra Arto til Facebook, men dengang fik jeg intet for det. så havde jeg ikke en familie at skulle tænke på, samt var noget yngre var det en forretning jeg ville springe ud i, med min erfaring som gammel networker ;)

Fra Bjæverskov
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonaslarsen124. Hvis du har lyst til at se nærmere på DubLi forretningen, er du velkommen til at kontakte mig på 26255973. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Kan se i dette (gamle) indlæg at du er (var) aktiv i Dubli :-)

Jeg har nogle aktier i firmaet på et fysisk papir og ville gerne have dem konverteret og lagt i min online portefølge, sammen med resten af investeringerne... Har du været den process igennem eller kender du evt. nogen der ved hvordan man gør?

Jeg har spurgt kloge og tossede, inkl. 2 banker - og er ikke kommet tættere på en løsning..

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)