Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hit me

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.


Jeg har www.miradesign.dk og er meget glad for Dandomain - det fungerer altid, de er rasende hurtige til at svare i supporten og meget venlige.
Jeg er klar over, at designet (ja, det er jo bare en røvsyg skabelon) er MEGET kedeligt. Jeg overvejer, hvad jeg skal finde på, men er vist gået lidt i stå. På den anden side skal designet heller ikke fjerne fokus fra mine varer.
Anyway....det jeg gerne vil have lidt feedback på, er følgende:


1. Får man lyst til at klikke videre, når man har set forsiden? (Hvis man er en potentiel kunde naturligvis ) Eller er den simpelthen bare for kedelig?


2. Er kvaliteten af billederne i orden? Ser det for amatør-agtigt ud?


3. Er der nogen "almindelige" danskere, der gider betale via PayPal?


4. Er det fordi man ikke kan betale med Dankort, at mine 3000 besøgende om måneden ikke køber ret meget? (Har bestilt ved PBS - afventer forretningsnummer). Eller er 3000 besøgende bare ikke ret meget?

 

....og hvis der skulle være andre kommentarer, er de velkomne.

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
3. Meget få, men hav alligevel muligheden på din side. Personligt kunne jeg godt finde på at betale med Paypal.

4. At få Dankort og betalingskort på en webshop giver et væsentlig højere salg, men så er der alle de andre små ting der kan trække ned.

Jeg kan anbefale Thorborgs E-pusher, hvis Du ikke allerede har den. Du kan få den i en gratis light-udgave her.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for dine input.

E-pusher ser meget spændende ud - den er da vist et must-have.

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
1. - Efter min mening ligner den enhver anden standardshop på markedet, og jeg ville klikke forbi den indenfor maks. 5-10 sekunder.
- Sætningen: '- hvis du vil have smykker ingen andre har' der er i toppen af siden, synes jeg er fuldstændig malplaceret.
Skulle der være noget skulle det være noget aflangt logo noget (er ikke kreativ på det område, sorry).
- Trykker jeg mig ind på billederne ude til højre, står de meget hulter til bulter. Der skal arbejdes med opsætningen.
Dertil kommer at de, efter min mening, er for små, når de poppes op.
- Missekatten ude til venstre er meget sød, men den er også malplaceret, efter min mening.
- Varekurven er jeg vant til er øverst i højre side, lide under menuen, så der forventer jeg at se den.
- Jeg troede først at jeg kunne trykke på billedet på forsiden, og enten få et pop-up billede, eller komme direkte ind på varen, istedet havner jeg blandt en masse andre.
- I menuen skriver Du, 'Om', jeg ville foretrække at det hed, 'Om os', 'Om MiraDesign' etc..
- Søgekassen må Du godt få til at flugte med teksten ude til venstre, det vil efter min mening være pænest.
- Jeg går ud fra at shoppen primært satser på kvinder, men lige nu virker den meget kønsløs og neutral. Hvis Du satser på kvinder, så lav den i lidt flere farver, og i et mere stilet design.
Der er flere designere herinde der kan hjælpe dig med at lave lidt om på shoppen, og det behøver ikke være dyrt. Der er nemlig noget der hedder Amino rabat )spørg efter det) ;)
- Under menupunktet, Om, vil jeg gerne se et billede af dig hvor Du smiler, det er ofte et punkt hvor jeg hopper fra. Jeg vil helst se et billede af folk jeg handler med.
- Under vilkår skriver Du bla. 'Nu kan du snart betale med Dankort og Visa/Dankort!!'. Det er nok med et enkelt udråbstegn, to virker lidt for overivrigt, og lyser for mig, langt væk af en der lige har fået en webshop og er ny i det hele (og som jeg ville være bange for at sende min penge til).
- Gør mere ud af at Du betaler fragten ved køb over 500 kr.. Slå det stort op på forsiden.
- Under 'Nyheder' har Du endvidere lidt problemer med billederne (opsætningen).
- Jeg synes at det er fint at jeg får en pop-up boks når jeg har lagt en vare i indkøbskurven.

Og så glæder jeg mig til at modtage dit nyhedsbrev. Det er nogle fine varer Du har :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg håber at ovenstående er overskueligt :)

Mht. design af shoppen, så prøv at kontakte Kristian (hans brugerprofil: http://www.amino.dk/profile/myprofile.asp?userID=2510 ), han har så hut jeg visker lavet et par af denne type opgaver før (yderst tilfredsstillende).

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Dimitri - tusind tak for dine kommentarer - det gav mig en del at tænke over og en del at rette.

Det glæder mig, at folk generelt er så ærlige herinde - det er lige ud af posen og ingen sure miner.  

 

Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med, at nogen af billederne er hulter-til-bulter? Hvordan?

Og hvad med søgekassen - flugter den ikke med teksten? Den forstår jeg heller ikke helt.

Jeg vil arbejde videre med de andre ting du har nævnt.

 

Tak igen! (Glæder mig til at sende dig mit nyhedsbrev )

 

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Det med søgekassen skal jeg lige tilføje gælder for Firefox. Den bliver vist korrekt i Internet Explorer. My bad.

Klik ind på Akvamarin og perler, der har Du lagt fire billeder op. Men de ligger sådan lidt hulter til bulter. Skal jeg poste et billede?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Åh - ja, det er rigtigt. Har ikke tænkt nærmere over.

Må se, hvad jeg kan gøre ved det.

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Når jeg trykker på menupunktet, "Nyhedsbrev" så får jeg følgende tekst:
Besøg webshop

Enter webshop



Jeg fik det også i går aftes, men så forsvandt det da jeg opdaterede siden, og mailformularen kom frem i stedet, og jeg kunne tilmelde mig nyhedsbrevet.
Er det noget Du selv har rettet på? Eller gør siden det automatisk?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)