Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentar på ide ønskes

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg har en ide som jeg er i tvivl om er en god ide. Og måske findes den allerede, jeg har dog ikke kunnet opsnuse den. Først havde jeg en ide om at sælge dyremad online, og ikke mindst i form af abonnement, så man i faste intervaller fik nye forsyninger af maden til kæledyret leveret. Det har jeg dog fundet ud af eksisterer hos et par stykker allerede, dog kun med luksusmærker og ikke de gængse normale supermarkedsmærker. Er dog i tvivl om der er økonomi i det. Dyremad er ofte noget tungt noget jo.

Jeg har dog fået en anden ide. Vitaminpiller som abonnement. Er der 50 piller i en pakke så får man automatisk tilsendt en ny pakke hver 50. dag. Og er man 2 eller flere så selvfølgelig tilpasset interval. Det vil måske endda få producenterne til at sælge mere, da mange måske glemmer et par dage i ny og næ, og ofte er noget man løber tør for, men glemmer at købe når man i stress og jag køber mad osv. Så er vitaminpillerne noget der måske smutter en uge. Men er det en god ide? Kommentarer ønskes.

Selv har jeg arbejdet i supermarked i mange år, dog ikke mere, og er overrasket over hvor mange forskellige slags vitaminpiller folk køber (Futura og Livol osv). Det fylder dog ikke meget i supermarkedet fysisk, og derfor i travlhed som ansat ofte et område man glemmer at få bestilt hjem til i tide. Men ser frem til andre kommentarer på denne ide.

MVH
Hans Pedersen

Fra København
Tilmeldt 26. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 03:49
Hej!

Jeg tror godt at idén kan blivr populær, især med pillerne da de nok er billigst i forsendelse.. Jeg tror hemeligheden vil ligge i et nemt og ligetil bestillingssystem.. Hvis du ønser at fortsætte med idérne er du meget velkommen til at kontakte os og få et overslag på hvad det ville koste at lave et website der passer til DIN vision.. på info@officespace.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:57

Du skal tænke på betalingen, det er vidst ret svært at få lov at trække abbonement betalinger via pbs som du nok ville få brug for det, men ellers lyder det som en god ide :)
Tilmeldt 19. Mar 07
Skrevet kl. 18:51
Hej igen

Tak for diverse input. Der er lidt at arbejde videre med. Med hensyn til betaling via PBS er det vel ikke nødvendigt? Eksempelvis TV2 Sputnik bliver trukket fra ens dankort hver måned, hvis man har bestilt abonnement, uden det går via PBS. Så det er vel muligt uden de store probs. Så kan man vel også trække hver gang man sender nye varer...

MVH
Hans

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:54
Hej Hans

Uden direkte at blande mig i idéen om vitaminpiller som løbende abonnement, skal du tænke på din målgruppe, hvor ligger den aldersmæssigt, er det den generation, der er vokset op med nettet som partner, eller er det den lidt ældre generation som salget er målrettet imod, og som stadig er bange for at betale med kreditkort på nettet. ( dem er der flere af end du tror ). Det bliver forhåbentlig bedre over tid.

Rigtig god fornøjelse med projektet.

Wesecureit

René

Wececureit René
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:45
Du kan ikke lave dankort betaling uden PBS så jo det går vældig meget igennem dem :)
Tilmeldt 19. Mar 07
Skrevet kl. 09:38
Hej igen

Ja, jeg misforstod lidt begrebet PBS. Min fejl. Selvfølgelig skal dankortbetalinger igennem dem. Det jeg tænkte på var betalingsservice som jeg troede der blev ment tidligere, altså at det så ville komme på den månedlige oversigt man får over regninger banken betaler for en. Det var det jeg mente man kunne undgå. Men det var nok bare mig der misforstod :)

MVH
Hans

Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:36
Hej Hans,

Her et par kommentarer til selve ideen med vitaminpillerne:

Jeg bakker om svaret med at det er afgørende at definere målgruppen.

Så hvis det nu var mig som forbruger, så er jeg en af dem der proriterer sund mad og sund levestil højt, og  i mit budget regner jeg også med udgifter til kosttilskud. Så teoretisk set kune du godt få fat i mig som kunde.

MEN så skal du også have noget særligt at byde på!

Abonnement er ikke nok.

Enten skal du have anerkendte kosttilskud til en god rigtig pris eller du skal give mig viden, dokumenteret helst, om det særlige jeg får ud af dine vitaminpiller. F.eks. gider jeg ikke handle i Matas, fordi de må ikke fortælle nærmere om virkningen.

Troværdighed betyder rigtig meget. Hvis du ikke selv er helt op dupperne med det du sælger og virkelig går op i det, så har du f.eks.tabt mig med de samme.

Omvendt vil jeg hellere "støtte" den lille helskost i byen som virkelig brænder for alt det gode der findes.

Hvis du også brænder for noget, så vil jeg nok fornemme det og så kan det være at de er dig der vinder.

;-)

MVH

Angela

Living Design Shop www.angelalund.com

Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:04
Hejsa.

Som ønsket lidt kommentar til dine ideer. Hundemaden er genialt, har selv lige fundet ud af at man kan købe hundemad online, med levering, på www.olivers.dk

Som du selv siger det er noget tung lort og de slæber det så op på 3 sal for mig, super lækkert:-) Hvad angår hundemad mener jeg dog det er meget vigtigt at have noget veldokumenteret hundemad, de fleste huneejere går meget op i hvilken foder hundene får og dårlig foder kan straks ses på hundens pels mm. 

Vitmainpiller på abb. er nok ikke verdens dårligste ide heller, vi har mange kunder der sælger diverse helsekost se; www.vitalas.se fælles for dem alle er at det er volume forretninger, man skal have voldsom mange kunder igennem og have en fuldstændig nul tolerance overfor dårlige betalere. Har man råd til at skyde sig igang med det, tror jeg det kunne blive en yderst fornuftig forretning. Igen skal man som andre også nævner være opmærksom på kvaliteten af ens produkter. 

Håber du kan bruge det til noget og held og lykke med projekterne.  

Fra Viborg.
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 13:20
Hej Møllegaard. Jeg er bare lige nysgerig

Hvad er det for en hund man kan have i en lejlighed på 3 sal ?

MVH: André.

A.Elsborg M.T.S. (Midtjysk Transport Service) www.mts-transport.dk
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)