Hejsa Jeg har en ide som jeg er i tvivl om er en god ide. Og måske findes den allerede, jeg har dog ikke kunnet opsnuse den. Først havde jeg en ide om at sælge dyremad online, og ikke mindst i form af abonnement, så man i faste intervaller fik nye forsyninger af maden til kæledyret leveret. Det har jeg dog fundet ud af eksisterer hos et par stykker allerede, dog kun med luksusmærker og ikke de gængse normale supermarkedsmærker. Er dog i tvivl om der er økonomi i det. Dyremad er ofte noget tungt noget jo. Jeg har dog fået en anden ide. Vitaminpiller som abonnement. Er der 50 piller i en pakke så får man automatisk tilsendt en ny pakke hver 50. dag. Og er man 2 eller flere så selvfølgelig tilpasset interval. Det vil måske endda få producenterne til at sælge mere, da mange måske glemmer et par dage i ny og næ, og ofte er noget man løber tør for, men glemmer at købe når man i stress og jag køber mad osv. Så er vitaminpillerne noget der måske smutter en uge. Men er det en god ide? Kommentarer ønskes. Selv har jeg arbejdet i supermarked i mange år, dog ikke mere, og er overrasket over hvor mange forskellige slags vitaminpiller folk køber (Futura og Livol osv). Det fylder dog ikke meget i supermarkedet fysisk, og derfor i travlhed som ansat ofte et område man glemmer at få bestilt hjem til i tide. Men ser frem til andre kommentarer på denne ide. MVH Hans Pedersen |
Hej!
Jeg tror godt at idén kan blivr populær, især med pillerne da de nok er billigst i forsendelse.. Jeg tror hemeligheden vil ligge i et nemt og ligetil bestillingssystem.. Hvis du ønser at fortsætte med idérne er du meget velkommen til at kontakte os og få et overslag på hvad det ville koste at lave et website der passer til DIN vision.. på info@officespace.dk