Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner-ads.com, easyads.dk.... flere?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tradedoubler: Alt for dyre. Glem dem.

Partner-Ads.com: Uprofessionelle, mange rigtig mange grimme hjemmesider med 30 besøg om dagen er tilmeldt her. Men du vælger selvfølgelig selv hvilke du vil acceptere at annoncere på. Prøv dem, det koster jo næsten ingen ting.

EuroAds: De fleste kampagner der kører derinde er "3 numre af M! for 99,-", synes ikke der er nogle webshops, men du kunne måske blive den første. Jeg tror de er rimelige til prisen...

Læg dog hellere hele din markedsføring hos AdWords, eller på bannere på erotiske sider...

/Shock

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:44
Dato: 26-05-2007 13:50:41 Forfatter: Shock
Tradedoubler: Alt for dyre. Glem dem.

Partner-Ads.com: Uprofessionelle, mange rigtig mange grimme hjemmesider med 30 besøg om dagen er tilmeldt her. Men du vælger selvfølgelig selv hvilke du vil acceptere at annoncere på. Prøv dem, det koster jo næsten ingen ting.

EuroAds: De fleste kampagner der kører derinde er ''3 numre af M! for 99,-'', synes ikke der er nogle webshops, men du kunne måske blive den første. Jeg tror de er rimelige til prisen...

Læg dog hellere hele din markedsføring hos AdWords, eller på bannere på erotiske sider...

Kan du ikke lige uddybe den med de erotiske sider, har du gode erfaringer med dem og hvis du har, hvem bruger du, hvad koster det og hvad får du ud af det med hvilke produkter?

Dbh Martin
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:46

Jeg har snakket med brand2brand.dk de er alt for dyre, de skal have 2 kr. pr. klik og ca. 20% af din omsætning som de skaffer dig (det skulle de ved mig) og det er sgu alt for meget.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 15:18
Jeg har lavet lidt annonce aftale med en bruger herindefra som har en siden med erotisk indhold. Det bliver spændende at se hvordan det udvikler sig. Siden har i gennemsnit ca. 90 online gæster. Så hvis det er iorden med brugeren, kan jeg give ''resumé'' at den oplevelse når perioden er ovre.

Men jeg hører gerne fra andre som måtte have idéer til samarbejde og markedsføring - også gerne hvis du selv har en portal hvor præventionsmidler vil falde godt ind i context.

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 05:20

Kan du ikke lige uddybe den med de erotiske sider, har du gode erfaringer med dem og hvis du har, hvem bruger du, hvad koster det og hvad får du ud af det med hvilke produkter?

Dbh Martin

Jeg har en god kammerat som har en velbesøgt erotisk side. Jeg ved at han har gode erfaringer med at sælge bannerreklamer med bl.a. kondomer, sex-legetøj og dating-sider. Der er jo heller ikke så mange sider inden for andre kategorier der vil reklamere på et sådant website. Men det er mit indtryk at det sælger rigtig godt med sex-legetøj.

/Shock

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 10:21
Dato: 26-05-2007 15:18:03
Forfatter: STEENBECK
Jeg har lavet lidt annonce aftale med en bruger herindefra som har en siden med erotisk indhold. Det bliver spændende at se hvordan det udvikler sig. Siden har i gennemsnit ca. 90 online gæster. Så hvis det er iorden med brugeren, kan jeg give ''resumé'' at den oplevelse når perioden er ovre.

Men jeg hører gerne fra andre som måtte have idéer til samarbejde og markedsføring - også gerne hvis du selv har en portal hvor præventionsmidler vil falde godt ind i context.

Det er helt iorden med mig,

Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:45

-> adfair.dk adpepper.dk advertising.dk mmmedier.dk brand2brand.dk retail internet / jatak Mikkelsenmedia.dk euroads.dk

Selvfølgelig virker de alle de der reklame netværk, men når man kigger deres annoncører igennem er stort set altid nogen med at tegne et abonnement på et eller andet som f.eks telefon, filmklubber, "få noget gratis og bind dig til at købe for xxx kr." (Ok, nu har jeg selvfølgelig ikke adgang til allesammen, men i dem jeg har er det sådan noget lignende). Det er sjældent salg af enkelt produkter.

Jeg har erfaring som mediapartner på flere af de nævnte reklame netværk og der skal jeg hilse og sige at det er der ikke meget ved.  Problemet er at de kører alle annoncer med en møgspreder-strategi. Man får alle mulige irrelevante annoncer ind på siden (Læs: din annonce placeres på irrelevnte sider).

Hvis jeg skulle bruge mere tid på dem end at trykke på en knap, så var de der ikke.

Google derimod giver relevante annoncer og dine annoncer placeres på relevante sider. Jeg skiftede til at bruge google annoncer (både som mediapartner og som annoncør) sidte år og jeg kan med sikkerhed sige at de ovennævnte får ikke meget opmærksomhed fra min side før de skifter strategi.

Mit bedste råd er at dels at bruge adwords og at undersøge annoncepriserne på de sider du finder relevante for dine produkter.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:36
Jeg har kun erfaring den anden vej rundt, altså at benytte disse systemer til at tjene penge på.

Da jeg i sin tid var medejer af en større dansk side, benyttede vi os i første omgang af brand2brand og adfair, det gav ok, og de var gode til at afregne, gode til at komme med nye kampagner og var til at snakke med.

Vi skiftede så senere over til at benytte Adlink til alt, de var i mine øjne langt mere professionelle, vi skulle godkendes som side så deres annoncører var sikre på at de kun kom ud på kvalitetssider med x antal besøgende, de kiggede ligeledes også på om vi benyttede andre reklamersystemer, hvilket de forbød os i kontrakten, vi fik dog lov til også at benytte adsense.

Jeg ved ikke hvad det koster at komme ind i varmen hos dem, men jeg kunne forstille mig det var dyrt da de fleste annoncører var sonofon, microsoft, surftown og lign lidt større virksomheder. Men det var da et forsøg værd.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51
En kort oversigt over de netværk, der findes herhjemme til at udbrede salget af dine produkter, bør inkludere som min. følgende:

AdFair: Banner og leadkampagner. Primært signups, konkurrencer etc.
AdPepper: Banner og leadkampagner. Primært signups, konkurrencer etc.
Webgains: Den nye løsning fra AdPepper. En del webshops og godt på vej frem.
Advertising.com: Banner og leadkampagner. Primært signups, konkurrencer etc.
MMmedier: Banner og leadkampagner. Primært signups, konkurrencer etc. Har et lidt blandet ry i branchen har jeg ladet mig fortælle.
Brand2brand: Banner og leadkampagner. Primært signups, konkurrencer etc.
euroads.dk: Er begyndt at køre en række kvalitetsannoncører (Sterling, Cimber Air, Wupti m.fl.). På vej op lige nu fornemmer vi.
Tradedoubler: Dem med klart de største annoncører herhjemme men også med et højere start up fee end de øvrige.
TraceAds: Kender jeg ikke så meget til
Partner-Ads: Både store og små webshops. Lavt start-up fee
Zanox: På vej op og rigtig store i Tyskland. Primært for webshops
Commission Junction: Så småt i gang i Danmark og igen for webshops.
Jatak.com: Primært e-mail marketing hvor de benytter andres maildatabaser til at sende ud. Derfor stor volume men begrænset viden om modtagerne.
Forbrugerliv.dk: Primært e-mail og klub marketing. Ikke så mange medlemmer som Jatak men til gengæld stor viden og segmentering.

Endelig er der så også nogle rene bannernetværk, som har fokus på den del - og primært kører CPM og CPA. Heriblandt AdLink, Doubleclick, Adserving m.fl.

Det er vist de primære netværk :-)

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:06
Tak for alle jeres svar!

Jeg må forsøge mig med nogle forskellige af dem.

Men den med at få fat i det enkelte site, og lave en aftale med dem hælder jeg nok mest til.

Jeg jeg forsøger mig og giver feedback når jeg har forsøgt mig. I må stadigvæk gerne skrive om gode og dårlige erfaringer.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)