Hej, Jeg søger annoncerings netværker. Hvor finder jeg disse?! TradeDoubler er ''droppet'' da de skal have 250.000 i opstart. Men lad mig høre fra dig hvis du har flere forslag! |
Findes der ikke flere annonce netværker?
Hej, Jeg søger annoncerings netværker. Hvor finder jeg disse?! TradeDoubler er ''droppet'' da de skal have 250.000 i opstart. Men lad mig høre fra dig hvis du har flere forslag! |
Findes der ikke flere annonce netværker? |
Ja snart på biipbiip.com Skal nok give besked når der er noget |
Lyder godt Jens. Du må endelig skrive når du har noget at vise frem! |
Hejsa Steenbeck Der findes skam mange af disse netværk - måske snart for mange. Men: adfair.dk adpepper.dk advertising.dk mmmedier.dk brand2brand.dk retail internet / jatak Mikkelsenmedia.dk euroads.dk |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
Er der nogen af dem som du nævner der ''virker''? Kender dem ikke, har faktisk kun hørt om partner-ads. |
Hvad indebærer ordet virker? Går ud fra at du skal bruge det som markedsføring? og ikke som medie? Hvor stort er dit budget? |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
|
Jeg går da ud fra at deres systemer virker :) Hvor vidt de har seriøse partnere skal jeg ikke gøre mig klog på - men hvis du sender en forespørgsel til dem ang. en kampagne, sender nogen af netværkene gerne en liste over, de sidder de råder over. |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard