Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Webshop.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har haft denne hjemmeside i luften i lidt tid, men selvom jeg har bekostet en del annoncer, så laver den ikke konverteringer nok efter mit hoved. Jeg har haft designeren inde over og ændre på forsiden. (Kunne se, at mange strandede der), men der er stadig ikke den store effekt.

Jeg vil sætte pris på lidt objektiv og konstruktiv kritik af hjemmesiden og min designers arbejde.

Hjemmesiden er her: Origon-smykker.dk

Jeg takker for jeres assistance her på forhånd og ser frem til en masse dialog :-)

Jack

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

alle de billeder jeg tjekket havde ikke titler og tags få dem på alle dine produkter det giver en hane de findes i google billedet søgning

cvr nummer i fodnoten på siden det giver siden et ekstra troværdighed løft

titlen til google heder hos dig forsiden origon smykker , sæt et andet ord ind end forsiden der origon smykker herresmykker damesmykker  eller nogle af dine andre kerne , det er dog en god ide udnytte såvidt muligt de 70 tegn som google viser

husk de social logoer på siden google plus især det kan hjælpe en lidt i google der med en masse plus likes

zoom meget meget ind på produktet billederne kunne være en ide produkter især de enkel der koster over 500 kroner kunne man starte ud med bedre billeder til dem

dog i alt synes jeg siden , ser rigtige flot ud Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er uden tvivl rigtigt fed!

Men produkterne er i mine øjne alt for anonyme og jeg har det som om jeg sidder og kigger på verdens mest kedelige produkt.

Varenumrene og produkteksterne, er direkte kloner der ikke fanger min smag og derfor får jeg ikke øje på den ring, der rent faktisk ville være noget for mig ved nærmere gennemgang, simpelthen fordi det hele ligner hinanden.

Fang sjælen og navngiv smykket udfra den, få eventuelt en professionel tekstforfatter til at levere produktekster der omfavner produktet og fortæller mig, at det her altså er ringen som jeg ikke kan være foruden.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack

Syntes faktisk at din shop er super flot og passer rigtig godt til produkterne. Det er rigtig lækre produkter og billederne er også gode. 

Men jeg savnede faktisk lidt en 360 graders visning af ringene, det kunne være lækkert at man selv kunne vende og dreje for at få det helt rigtige indtryk af produktet.

Ved ikke om du har tænkt på det, men hvad med indgravering i ringene efter kundernes ønsker?? er det noget som kommer på sigt? Tror klart at det ville være noget som kunderne ville vælge, om ikke andet så er det vigtigt at de har muligheden så de evt ikke smutter over til konkurrenten.

Det var lige det som jeg havde. Take or leave it ;)

Fortsat god søndag

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og sidst: Flot flot side.

Er jeg den eneste der synes det ligner en webshop for dæk?

Helt vildt så stilfuld siden er - Kan en side være så seriøs og strengt stilfuld, at det kammer over?

Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Lone Ginnerup:

Først og sidst: Flot flot side.


Er jeg den eneste der synes det ligner en webshop for dæk?


Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hov, glemte lige min egen tekst.

Jeg er helt enig i at det ligner en webshop for fælge.. Det er måske den grå farve der gør det.
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot webshop - det må jeg give dig!

Den er meget simpel og billederne er utrolig gode

Jeg synes umiddelbart at jeg kan spotte noget, som kan gøres bedre.. 

Men held og lykke med shoppen :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)