Hejsa Jeg har den ide at starte min egen erotiske hjemmeside, hvor skal være mulighed for at jeg kan oploade videoer, som kunderne skal have mulighed for at betale for. Her tænker jeg paypal og eller eniro. Men det skal gerne være sådan at videoerne fx kun er aktive i 24-48 timer og derefter er inaktive og skal betales på ny. Der skal ikke være mulighed af at de kan kopieres eller på anden måde misbruges. Samtidig skal der være en betalene chat og en lille shop med fysiske ting der kan sælges og sendes. Hvordan gør jeg det bedst og billigst? Markedsføringen har jeg styr på, men det er selve siden jeg har lidt problemer med. :-) Hvilken webshop skal man vælge og hvordan får jeg siden til at fungere med de forskellige moduler? Giv evt et bud på hvad du skal have for at gøre siden klar, så jeg selv at overtage og videreføre siden på egen hånd. :-) Jeg ved der er en masse af sådanne sider, men jeg er ikke interesseret i at dele min løn 60/40 og derefter også skal betale skat af det også. Håber der sidder nogle kloge hoveder derude. :-) Mvh. Nicole |
En ting du skal have styr på er hvor dine videoer skal ligge. Fordi de vil trække en stor bunke trafik.
Selv kender jeg ikke webshop moduler der kan det du ønsker så jeg ved ikke om du skal ud i noget custom-made.