Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere rabat til hinanden

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

om rabatten er 0% eller 100% afhænger af dine matematik

men det er gratis for Amino folket uanset om du er firma eller privat
 
Hvis din hjerne lige som min ikke er indexeret til at holde styr på brugernavne, adgangkoder og andre koder i et væk så er her et lille hjælpeværktøj
 
<a href="http://www.idzone.dk/id_husker.html " target="_blank">IDzones ID-husker</a>
Men hvis du har forslag til nye funktioner hører jeg gerne fra dig
 
Fordele jeg selv har oplevet:
  • intet behov for lapper og e-mails med brugernavne og adgangskoder til diverse cyberspace lokaliteter
  • man har altid adgangskoderne med sig, og kan derned logge sig på hvor som helst
Håber ID-husker også kan hjælpe dig.
 
Hilsen IDzone ApS - Improve RFID Rita Westergaard www.rfid-idzone.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke på, at der er ret mange der gider til at opgive deres navn, firmanavn og telefonnummer af frygt for hvad det skal bruges til. Og når man så ikke engang får præsenteret et screenshot eller andet der viser hvor genialt det er, kan spændingsniveauet ikke komme meget lavere for mit vedkommende.

Det er udfra linket et excelark, det kan jeg ikke forestille mig er så sindsoprivende at det er værd at bruge mere tid på?
Ovenstående er egentlig bare for, at forklare dig hvordan jeg oplever siden som bruger/besøgende.
Fra &#197;rhus
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Tak for din respons, har du et godt forslag til hvordan jeg sikre mig "seriøse downloads" for det er det jeg gerne vil opnå og hvor man samtidig kan holde intern statistik med hvor udbredt anvendelsen er.
for ekstern anvendelse mener jeg ikke man skal give sig i kast med, hvis man ikke vil skade sin ellers gode virksomhed.
Så skal man i hert fald finde et andet sted end ens officelle web adresse at lægge fritidsskuffeprojekter som dette ud på.
 
Og ja det er lavet i Excel for det er faktisk godt og simpelt til opgaven (prototyping - test- prototyping- test osv), og for mig er det en dyd at der er tænkt mere over funktionaliteten end der er brugt på værktøjet til fremstilling.
 
Men en gang i mellem må man vel også bare konstatere, at man ikke har et behov for dimsen og dermed ikke er målgruppen, sådan har jeg det også med chokoladesmelteren det bruges meget medieplads på for tiden.
 
For øvrigt et hammer godt motto du har
 

 

Hilsen IDzone ApS - Improve RFID Rita Westergaard www.rfid-idzone.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

ak for din respons, har du et godt forslag til hvordan jeg sikre mig 'seriøse downloads' for det
er det jeg gerne vil opnå og hvor man samtidig kan holde intern statistik med hvor udbredt anvendelsen er.
Det jeg godt kunne tænke mig, var en forklaring på hva du skal med brugerens telefonnummer? Bliver man ringet op af en sælger, eller bliver de solgt videre til et andet firma?
Før jeg skulle give sådan oplysninger, ville det også være rart med et par screenshots. Så ved jeg at det reelt er noget jeg godt kunne tænke mig, før jeg begynder at give personlige oplysninger ud.
 
 
For øvrigt et hammer godt motto du har
Tak
 
Fra &#197;rhus
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Siden var kun ment til venner, bekendte og forretningsforbindelser men jeg kan forsikre dig ag andre Amino-folk om at oplysningerne ikke bliver solgt eller brugt til markedsføring, det betragter jeg simpelhen for useriøst.
 
Tilbudet var ment som en simpel venlighed, fordi jeg gerne ville vise mine positive intentioner som ny bruger af Amino.
 
Med venlig hilsen

 

Hilsen IDzone ApS - Improve RFID Rita Westergaard www.rfid-idzone.dk
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)