Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Useriøse aminoer!!!!!! Hvorfor?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har som freelancer selv haft flest succes-oplevelser herinde - men jeg tror det er fordi jeg har haft en holdning, som jeg ved ikke mange herinde deler...

Amino-brugere er ikke anderledes, end alle andre... de er hverken værre eller bedre.

Så, hvis man har nogle forbehold overhovedet i det daglige, så sørg for alt i verdenen for, at tage dem med herind. Det er ikke alle der er med på idéen om "fællesskabet" - nogen vil endda forsøge at udnytte det.

/Kim

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv brændt nallerne på at søge en opgave løst herinde. Fik en henvendelse fra en ung knægt som sagtens mente at han kunne hjælpe. Han var ene og alene skyld i at vores projekt blev 2 måneder forsinket, fordi han konstant holdte os hen med snak og undskyldninger.

Først da jeg ringede til hans forældre, fik vi vores penge tilbage (Ja, vi betalte forud - vores fejl måske).

Vi lærte i hvert fald at man skal sortere blandt de tilbud man får. Og set i bakspejlet - så var der nok et par advarselslamper vi overså. Det sker ikke igen. Faktisk var vi måske selv useriøse i vores udvælgelse af "manden til opgaven"?

Gør man forarbejdet grundigt, så går det ofte godt.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)