Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kom Backpacks.dk endelig på benene!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ølgod
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Backpacks.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er!

Så gik www.backpacks.dk endelig i luften. Vi lancerede webshoppen i går og fik allerede de første bestillinger! Jeg synes selv siden er enkel, stilren og brugervenlig, da det var det jeg ønskede! Men vil rigtig gerne høre lidt ris og ros fra et par kloge hoveder. Så vi hele tiden kan forbedre webshoppen!

Kort om Backpacks.dk. Backpacks er en webshop som primært sælger rygsække. Vi går efter den modebevidste kunde. Vi fører anerkendte mærker til billige priser, og vil hele tiden forsøge at udvide sortimentet.

Ellers rigtig god lørdag til jer alle!

Venligst

Niels Thomsen

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Super ide. Jeg er ikke ekspert i webshops så kan kun tale som kunde.

Jeg synes billederne kører for hurtigt på forsiden kan ikke nå at læse teksten. Jeres like på facebook billede er sløret hvilket nedsætter sidens troværdighed og vil som kunde gerne kunne se prisen på varen uden at skulle klikke på den, specielt hvis i slår jer på prisen. Håber du kan bruge kritikken :)

Fra Ølgod
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Backpacks.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for din hurtige feedback! Det vil vi rette op på hurtigst muligt!

Men kan du uddybe det med facebook billedet. Er det facebook billedet i slideren der er sløret?


Venligst

Niels Thomsen

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er det i slideren, mht priser er det kun på forsiden de mangler kan se der er fine priser de andre steder :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

rigtig flot shop

men da jeg havde kigget på denne her vare alle 3 står intet om i detaljer hvad varen indholder tjekket her http://backpacks.dk/week-bags

  • stof tasken er lavet af
  • mål af tasken
  • vægt hvad vejr tasken
  • kan tasken klare vand
  • slid stærk tasken
  • hvor mange liter kan tasken indeholde
  • med mere

ingen sådan set produkt beskrivelser jeg har ikke tjekket alle produkter , men da alt virker flot på siden , mangler der lige en produkt beskrivelser jeg tvivler mange køber når der står intet hvad varen indholder , du mister i hvert fald en del kunder og det er surt når næsten alt andet er så flot på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes du skal tage en beslutning om hvilken font/tekst-type du vil kører med :-) Se mere her

God dag :)

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Facebook billed ude i højre side bugger, hvis man klikker der.

2. Overvej at lave forsiden statisk i stedet for de billeder der skifter. Jeg tror det ville sælge bedre, hvis der var nogle billeder af de forskellige tasker. Fx inddel det stykke, der lige nu kører som slider, i 2.

Den ene Backpacks

Den anden Weekbags

Kunder kommer ind for at se tasker, og ikke som sådan, for at se "fordele" ved at handle hos jer :-)

3. Under kategorierne; Overvej at gøre afstanden fra selve produkterne og op til menuen mindre, da der er langt før man kommer ned til produkterne. Måske gør det kæmpe kategorinavn mindre?

4. Hvorfor skal jeg tilmelde mig jeres nyhedsbrev? Giv kunderne en grund.

5. Skriv porto: 0DKK i kurven. Det er bare bedre, at kunden er sikker på, at det ikke koster noget.

6. Forfærdelig check-ud i har synes jeg. Hvorfor skal man overhovedet kunne oprette en bruger? Hvad skal man bruge det til? Så kan i fjerne hele det første skridt.

- Hvorfor skal jeg skrive telefonnummer?

-Hvorfor har i et skridt med fragt, hvor man ikke skal vælge noget?

-Hvorfor har i et skridt med betalingsform, hvor man ikke skal vælge noget?

I kunne sådan set fjerne HELE jeres check-ud, og bare smide kunden direkte til en side, hvorpå han kan skrive adresse og dankort informationer.

Se evt kondomaten.dk og faktorfobi.dk (tror jeg nok). Det er Morten Vadskjær her fra Amino. 

Håber det kunne bruges :-)

P.S. Fede Lucléon tasker!

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels :-)

Fin side :)

Personligt kunne jeg godt tænke mig lidt flere "sports-tasker"

Jeg synes også Taglinen er lidt for lang.

Skaf nogle Facebook likes på youlikehits.dk og "Blær" med det.

Skaf et e-mærke det skaber tryghed

-InventiveKid

Fra Ølgod
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Backpacks.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for feedbacken! Mange af tingene vil der blive rettet op de næste par dage!

God lørdag aften!

Venligst

Niels Thomsen

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg synes helt kort siden er super-cool! Stilen passer lige til jeres produkt.

 Det er meget sjovt, I har Herschel-tasker, som jeg nu i langt tid har haft et godt øje til. Så hvis jeg beslutter mig for at købe én bliver det hos Jer! :-).

 Lige en kort ting: Jeg synes rent sprogligt det fungerer bedre at køre enten udelukkende engelske udtryk eller udelukkende danske udtryk. Jeg tænker på Jeres 4 top-links: Rygsække, Week bags, Brands, Om os. Jeg synes Week bags og brands skal ændres.

 Fortsat god lørdag!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)