Når jeg tjekker din side (med SEO Spyglass), finder den kun 30 indgående links. Og *ingen* af disse links har videokonference som ankertekst. Du har sikkert flere links end dem jeg kan se, men du bør nok alligevel arbejde på at få flere links til din side. Og nogle af dem gerne med relevante ankertekster, som peger ind på den side, du gerne vil have bliver fundet i Google, med den anførte ankertekst som søgning. Som eks. videokonference. Manglende links er nok en af de primære grunde til at du er faldet lidt i søgeresultaterne.
Når jeg tjekker, ligger du pt. sidst på side et ved søgning på videokonference.
Har forsøgt at SEO optimere siderne, men desværre ser det ud til at vi på flere af nøgle ordene bare rykker længere og længere ned.
Der har du formentlig svaret.
Du kan meget let få lavet utilsigtede ændringer, hvis du ikke har sat dig godt ind i stoffet.
Dit enorme fald på "Videokonference" kan skyldes mange mange faktorer internet, men naturligvis også eksternt.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Jeg glemte lige en enkelt ting i tidligere indlæg:
Hvis det er siden http://www.avfusion.dk/videokonference/ du vil have til at ranke på videokonference, er det nok også en god ide, at dette ord fremgår som det første i din sidetitel. Lige nu er det faktisk din forside, som har videokonference som det første ord i sidetitlen, mens undersidens titel starter med "video konference) (i to ord)