Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO til producent af typehuse og arkitekttegnede boliger

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

pelle-b:

Hej Morten

Ok - det skal lige undersøges :)

Min side bliver først uploaded i eftermiddag og da vi er en nystartet virksomhed eksistere vi heller ikke i google endnu. Derfor er det også vigtigt for os at få en optimal søgemaskineoptimering så kendskabet kan blive stort.

Linket bliver www.arcohuse.dk og jeg forventer det virker efter kl. 17 :)

I burde nu allerede have gået igang med at få denne kendskab før eller undervejs i udviklingen af sitet, da det typisk er sådan at hvis der ikke er tænkt over SEO i udviklingen, så skal i til at rette det tekniske også.

Tag et kig på min hjemmeside, der vil du kunne hente en del gratis hjælp til seo. ellers kan du også få foretaget en SEO analyse, så du ved hvad du skal gøre noget ved. Men uanset hvad kommer du nok ikke udenom selv at sætte dig ind i SEO, køb derfor en bog om emnet, er du nebegynder er Rosenstands bog helt fin, vil du gerne have det der er lidt mere teknisk med også, så skal du tage Demibs.

Du kan selvfølgelig også få tilknyttet en SEO konsulent som du løbende har kontakt til, og som du kan stille spørgsmål, få gode råd, og få praktisk hjælp.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

pelle-b, jeg har sendt dig en PM!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

pelle-b:
Som ny bruger af dette medie, håber jeg der er nogle af Jer der kan hjælpe mig i junglen omkring AdWords og søgemaskineoptimering.

Jeg kan varmt anbefale dig Thomas Frost fra www.webcoders.dk

Han har også allerede stillet sit mandat til rådighed.

Her slipper du for snyd og andre dirty tricks, som der findens masser af i on-line verdens higen efter synlighed.

Held og lykke med det, og hvis du skulle få brug for en god maler. Ved du nu at sådanne også findes på www.amino.dk

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)