Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO til producent af typehuse og arkitekttegnede boliger

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Fra  ARCO Huse Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Amino brødre

Som ny bruger af dette medie, håber jeg der er nogle af Jer der kan hjælpe mig i junglen omkring AdWords og søgemaskineoptimering.

Jeg driver en virksomhed der sælger lavenergi typehuse, arkitekttegnede boliger og sommerhuse, og ønsker at optimere min google søgning, da ca. 90% af mine kunder kommer ind via nettet.

Men Men Men..... Jeg synes det er meget uoverskueligt at finde en "simpel" guide til google AdWords og anden SEO og har brug for hjælp.

Smid gerne alle Jeres gode råd til en optimal placering på side 1 på google :)

Ha en god dag..

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

pelle-b:

Kære alle Amino brødre

Som ny bruger af dette medie, håber jeg der er nogle af Jer der kan hjælpe mig i junglen omkring AdWords og søgemaskineoptimering.

Jeg driver en virksomhed der sælger lavenergi typehuse, arkitekttegnede boliger og sommerhuse, og ønsker at optimere min google søgning, da ca. 90% af mine kunder kommer ind via nettet.

Men Men Men..... Jeg synes det er meget uoverskueligt at finde en "simpel" guide til google AdWords og anden SEO og har brug for hjælp.

Smid gerne alle Jeres gode råd til en optimal placering på side 1 på google :)

Ha en god dag..

Jeg vil gerne give dig nogle råd ganske gratis, men det er svært uden et link til din side, da onsite SEO kan være ganske forskellig fra side til side.

Du finder nok ikke nogen simpel guide til "anden SEO", det er et enormt stort område, men som sagt vil jeg gerne hjælpe dig på vej.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliver du plus medlem, så har du mulighed for at linke til din side. Jeg har hørt at den linkværdi det giver at være plus medlem langt overstiger værdien af prisen på dit plus-abonnement.

Det kan du også gøre i dette indlæg, så folk kan se hvilke hjemmeside det drejer sig om. Hedder firmaet ARCO huse? Når man søger på ARCO huse på google, så kommer du ikke engang frem på side 1.

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej pelle-b.

Det skal lige siges at jeg kun lige selv er begyndt at interessere mig for SEO, linkbuilding og alt det andet stads, men jeg har da fået mig en lille fornemmelse af hvordan det er godt at starte op, hvis du ikke vil bruge penge på at få en ekspert til at optimere din side.

(Det er ellers ret godt givet ud, har jeg ladet mig fortælle - og det vil det i sær også være i dit tilfælde, hvor typehuse som regel er en ret stor indtægt. Så en god, grundig optimering af en SEO ekspert vil jeg nok foreslå dig!)

For at du kan få noget specificeret feedback og respons, så link gerne til din hjemmeside her i indlægget - det er nemlig også en måde at få sin hjemmeside på første side af søgningerne. Linkbuilding. Jo flere hjemmesider der 'peget' på din, vil gøre den mere attraktiv for søgemaskinerobotterne der konstant indekserer internettet, og jo flere 'anbefalinger' fra andre hjemmesider, jo bedre!

Nogle ting du kan arbejde med:

  • Alle dine undersider skal have unikke navne - f.eks. arcohuse.dk/typehus160kvm, arcohuse.dk/typehus190kvm, men hvordan det reelt kommer til at se ud, er op til det system din hjemmeside er opbygget i.
  • Din titel på hjemmesiden skal være maximum 70 tegn, og så skal undersiderne også gerne have deres unikke titel. Det opsættes i <title>-HTML-koden, og kunne se således ud: 'ARCO Huse - Danmarks bedste arkitekttegnede lavenergitypehuse. Så er der stadig lidt bufferplads til de unikke sider.
  • Du skal også have <meta> beskrivelser (description) og nøgleord (keywords) opdaterede, så det passer til hvad du udbyder. Nøgleordene og beskrivelserne er også bedst hvis de er unikke for hver underside!
  • Selve din brødtekst, med beskrivelser af de forskellige opgaver I kan løse, og lavenergihuse som I kan udbyde, skal være unikke tekster på mellem 600-1000 ord med gode, levende beskrivelser hvor du har en søgeordsdensitet på mellem 1-3%. Dvs. hvis du har en tekst om lavenergi på 800 ord, så skal blandt andet ordet 'lavenergi' indgå et sted mellem 8-16 gange i teksten.

Nå, det var lidt til du kunne gå i gang med, men i første omgang synes jeg du skal linke til din hjemmeside herinde!

Af sådan ren faglig nysgerrighed, er du uddannet arkitekt eller bygningskonstruktør?

Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Fra  ARCO Huse Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas Frost

Tak for hurtig feedback og jeg tager med glæde imod dine råd. Vores hjemmeside bliver først uploaded i eftermiddag, men adressen er www.arcohuse.dk - vi er som sagt en nystartet virksomhed, så derfor kommer der ikke noget op når man søger på ARCO huse i google endnu - og det skulle meget gerne laves om, så vi bliver det naturlige og første valg :)

 

Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Fra  ARCO Huse Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Tak for dit indlæg.

Som en start vil jeg helst ikke bruge for mange midler (læs penge..) på SEO og ønsker derfor selv at komme igang, så det var nogle brugbare bullets du gav - tak for det.

Min side bliver først uploaded i eftermiddag, men linket er (bliver) www.arcohuse.dk

Og ja - jeg er uddannet bygningskonstruktør :)

Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Fra  ARCO Huse Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Ok - det skal lige undersøges :)

Min side bliver først uploaded i eftermiddag og da vi er en nystartet virksomhed eksistere vi heller ikke i google endnu. Derfor er det også vigtigt for os at få en optimal søgemaskineoptimering så kendskabet kan blive stort.

Linket bliver www.arcohuse.dk og jeg forventer det virker efter kl. 17 :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

pelle-b:

Hej Thomas Frost

Tak for hurtig feedback og jeg tager med glæde imod dine råd. Vores hjemmeside bliver først uploaded i eftermiddag, men adressen er www.arcohuse.dk - vi er som sagt en nystartet virksomhed, så derfor kommer der ikke noget op når man søger på ARCO huse i google endnu - og det skulle meget gerne laves om, så vi bliver det naturlige og første valg :)

Hej Pelle

Kl. 17 er klokken 22.00 her så der er jeg nok på vej ud at få noget at spise, men jeg skal nok se på siden i morgen.

I mellemtiden kunne du lave en liste med ord og fraser som du umiddelbart finder interessant at blive fundet på.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pelle

Skal du til at gøre det selv, så skal du jo nok heller ikke regne med at nå helt til tops i søgemaskinerne. Det ville jo svare til at jeg selv ville bygge mit hus og forventede at få samme resultat som hvis jeg hyrede en bygningskonstruktør som dig.....

Men er du helt ny, så er din bedste investering nok at købe en bog om emnet - enten Demibs eller Thomas R´s bog.

Hilsen Morten

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej Pelle

Skal du til at gøre det selv, så skal du jo nok heller ikke regne med at nå helt til tops i søgemaskinerne. Det ville jo svare til at jeg selv ville bygge mit hus og forventede at få samme resultat som hvis jeg hyrede en bygningskonstruktør som dig.....

Men er du helt ny, så er din bedste investering nok at købe en bog om emnet - enten Demibs eller Thomas R´s bog.

Hilsen Morten

Enig, i overført betydning skal Pelle naturligvis kun regne med at kunne bygge et hundehus eller måske en carport, men et par gode råd fører ikke til man selv kan bygge et hus med god VVS, god isolering og lige vægge :)

Man kan naturligvis udføre det samme som en professionel med mange års erfaring med nogle få råd på et forum. Men Pelle kan komme i gang og få lidt erfaring, og så ringer han bare til undertegnede når han vil helt op hvor det er sjovt at ligge ;)

/Thomas Frost

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)